Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:26:35 GMT

برگزاری جام بزرگ خلیج فارس در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۸۵۷

برگزاری جام بزرگ خلیج فارس در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان رئیس هیئت دوومیدانی لرستان می‌گوید: امسال چندین رقابت مهم به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال طبق تقویم فدراسیون چند مسابقه مهم به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسابقات، جام بزرگ خلیج فارس است که در رشته‌های پرتابی طبق تقویم فدراسیون، نیمه دوم مرداد در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند با بیان اینکه میزبانی المپیاد استعدادهای برتر در دو بخش پسران و دختران به خرم‌آباد واگذار شده است، اضافه کرد: قرار بود این المپیاد شهریورماه برگزار شود اما وزارت ورزش زمان را بهمن‌ماه اعلام کرده است.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان با بیان اینکه چند برنامه دیگر نیز در تقویم فدراسیون به میزبانی لرستان اعلام شده است، افزود: برگزاری این رقابت‌ها با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این رقابت‌ها نیاز به کمک مالی نداریم، ادامه داد: باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اسپانسر هیئت دوومیدانی لرستان است و مشکلی مالی برای میزبانی نداریم.

سپهوند یادآور شد: سال گذشته رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور در دو بخش پسران و دختران را در خرم‌آباد برگزار کردیم و پس از آن نیز میزبان اردوی تیم ملی در این رده سنی بودیم.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان تاکید کرد: اگر قرار باشد این رقابت‌ها برگزار شود ما آمادگی لازم را داریم و با بهترین امکانات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دووميداني دوومیدانی جام خلیج فارس ليگ دووميداني هیئت دوومیدانی لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک