Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فردیس گفت: مرکز کنترل ترافیک شهرداری فردیس آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید معاون سیاسی فرماندار فردیس از وضعیت مرکز پایش تصویری شهر فردیس با اشاره به اهمیت پایش تصویری این شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای کامل این طرح تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و افزایش آسایش شهروندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فناوری هوشمند یکی از نیازهای مهم در اداره شهر به شمار می‌رود، ادامه داد: با استفاده از پایش تصویری و کنترل از راه دور می‌توان تردد در شهر را آسان کرد.

شهردار فردیس با بیان اینکه مرکز کنترل و ترافیک و پایش تصویری شهرداری فردیس آماده بهره برداری است، عنوان کرد: اعتباری باغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شده است.

خسروزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات پایانی راه اندازی مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری شهرداری فردیس به همت همکارانم در حوزه عمران شهرداری فردیس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه چهار کیلومتر کابل فیبر نوری برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری فردیس در معابر شهر بکار رفته است، گفت: این کابل، به کابل فیبر نوری ستاد مرکز شهرداری فردیس متصل است.

شهردار فردیس با بیان اینکه فردیس به دوربین‌های پلاک خوان و پایش تصویری بیشتری نیازمند است، عنوان کرد: اطلاع به موقع کاستی‌ها در نقاط مختلف شهر، و افزایش رضایتمندی شهروندان نظارت بر کیفیت رُفت و روب شهری و بررسی وضعیت آبگرفتگی معابر از مزایای توسعه سامانه پایش تصویری شهر است.

کد خبر 430172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری شهر آموزش شهروندی پایش تصویری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز کنترل ترافیک پایش تصویری شهر شهرداری فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان