Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک دهه «کرامت» اظهار کرد: برنامه‌های دهه «کرامت» با محوریت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی از حضور ۱۲ نفر از خدام حرم مطهر رضوی در استان خوزستان خبر داد و افزود: از برنامه‌های آنها در استان تجلیل از کادر درمان، گروه‌های جهادی فعال در مبارزه با ویروس کرونا، طلابی که کار غسل اموات کرونایی را انجام می‌دهند و فعالان رزمایش مواسات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه نمک تبرکی حرم مطهر امام رضا (ع) بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود، بیان کرد: با این کار در روز میلاد امام رضا (ع) نان تمام نانوایی‌های استان خوزستان متبرک خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های استان در این دهه، توزیع بسته‌های ارزاق بین نیازمندان با کمک خیران، برگزاری جشن‌های سیار زیر سایه خورشید و همچنین افتتاح ۴۰ واحد پرورش دام است.

وی تصریح کرد: به طور کلی مدل فرهنگی تبلیغی شیعه بر پایه مردمی کردن تبلیغ استوار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: در روایت‌های مختلف شاهد این هستیم که پیام‌های امام‌های مختلف در برهه‌های زمانی گوناگون توسط اقشار مختلف بیان شده است که این نشانگر قدمت تبلیغات مردمی در جامعه الهی و اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده افزود: در حقیقت صحبت از مردمی سازی تبلیغ می‌شود که امروز جز راهبرد جدید و نوین سازمان تبلیغات است، یعنی اینکه هر کسی به حکم انسانیت مسئول است.

وی عنوان کرد: اگر تبلیغ مردمی شود یعنی هر مسلمان به حکم مسلمان بودن خود مبلغ دین باشد نسبت به دین دغدغه‌مند می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: در مبارزه تمدنی که امروز در جهان با آن روبه‌رو هستیم جامعه و مردمی کردن دغدغه دین موجب ایستادگی و در نتیجه پیروزی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده تصریح کرد: تبلیغات اسلامی باید توسط همه مردم و با حمایت، هدایت و نظارت سازمان تبلیغات انجام شود.

وی گفت: در گذشته ۲۴ اداره و دفتر سازمان تبلیغات در استان خوزستان وجود داشت که اکنون این میزان به ۳۲ رسیده که در ۲۸ شهرستان و پنج شهر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه جز سه استان برتر در زمینه گستردگی و تعداد ادارات و دفتر هستیم، افزود: این گستردگی به دلیل این است که در هر جایی که مردم حضور دارند، حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده عنوان کرد: جوان‌گرایی، بهینه‌سازی زیرساخت‌های فیزیکی و انجام عملیات فرهنگی منظم و غیرمنظم از جمله برنامه‌هایی است که در حال انجام آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ دبیرستان علوم معارف اسلامی صدرا در استان خوزستان وجود دارد، گفت: سازمان تبلیغات ظرفیت عظیم مردمی دارد که عمده آنها متخصص هستند.

کد خبر 4956345

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان دهه کرامت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام آتش سوزی مواد مخدر سازمان تبلیغات اسلامی استانداری سمنان بیرجند مجلس شورای اسلامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان استان خوزستان سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات