Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:04:22 GMT

کشف بیش از یک میلیارد ریال ماسک قاچاق در کردستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۶۳۵۵

کشف بیش از یک میلیارد ریال ماسک قاچاق در کردستان

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی بانه 11 هزار و 250 عدد ماسک فیلتردار و ساده قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار علیرضا مرزبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای حراست از مرزها و تشدید اقدامات کنترلی، ماموران گروهان پشتیبانی و رزم هنگ مرزی بانه حین اجرای کمین در حوزه پاسگاه مرزی "هنگ ژال" به یک دستگاه خودرو سواری پژو405 که راننده آن در حال تخلیه بار در نقطه صفر مرزی بود مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مرزبانان از محل متواری شد که ماموران طی تعقیب و گریز با رعایت جوانب احتیاطی اقدام به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن کردند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بازرسی از خوردو 11 هزار و 250 عدد ماسک فیلتردار و ساده، 223 هزار و 163 قلم داروی تقویتی و یک دستگاه بی‌سیم دستی را کشف  و مانع خروج این کالاهای قاچاق از کشور شدند.

سردار مرزبانی اظهار داشت: ارزش ریالی ماسک‌های کشف شده بیش از یک میلیارد ریال و ارزش ریالی داروهای کشف شده توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو در دست بررسی است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان بیان داشت: حفظ و حراست از مرز و مقابله با قاچاق اولویتی مهم در مرزبانی استان کردستان بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مرزبانی قاچاق کردستان کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد