Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ راهنمای نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ خفیف در منزل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مریم رسولی روز سه شنبه افزود: با توجه به همه گیری ویروس کووید-۱۹ در کشور و محدودیت تخت های بیمارستانی و نیروی پرستاری مورد نیاز برای مراقبت از بیماران بستری و با در نظر گرفتن ظرفیت مراکز مشاوره و ارایه خدمات پرستاری در منزل، معاونت پرستاری با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اقدام به تدوین و ابلاغ دستورالعمل نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ خفیف در منزل به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: افراد دارای علایم خفیف تحت شرایط خاص مندرج در این دستورالعمل، نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند و مطابق با دستور پزشک، ادامه درمان آن ها می تواند در منزل انجام گیرد لذا با توجه به اهمیت مراقبت های پرستاری در منزل، آموزش خودمراقبتی به بیمار و خانواده و در راستای حمایت خانواده ها و مراقبت از بیمار و همچنین برای استفاده مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل در جهت افزایش ایمنی بیمار و جلوگیری از گسترش این بیماری، ویرایش دوم راهنمای "نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید -۱۹ خفیف در منزل" جهت استفاده بیماران، خانواده آن ها ومراکز مذکور با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی تبریز، ویرایش و به دانشگاه ها ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا ویروس کرونا ابتلا به کرونا مبتلا به کرونا نحوه مراقبت از بیماران مبتلا خفیف در منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت