Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@05:33:36 GMT

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه ساوه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۶۵۶۸

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه ساوه معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، فرماندار، , امام جمعه و دیگر مسوولین محلی آیین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف شهرستان ساوه برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسوولین آیین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف شهرستان ساوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این آیین بر لزوم تقویت درآمدزایی از طریق موقوفات تاکید کرد و گفت: برنامه‌ اوقاف استان مرکزی احیاء و افزایش شاخص بهره‌وری در حوزه وقف است.

حجت الاسلام عبدالله واحدی افزود: در این خصوص کار‌هایی از قبیل امور زراعی و ساخت و ساز و اجاره موقوفات را برای کسب درآمد و افزایش شاخص بهروری در دست اقدام داریم که یک وجه آن کسب درآمد در امور خیر از موقوفات فاقد درآمد بوده و یک وجه نیز ارتقای بهره‌وری موقوفات است.

وی با تجلیل از اقدامات انجام شده در زمان تصدی حجت الاسلام کرمی به عنوان رئیس اوقاف شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه اداره اوقاف شهرستان ساوه یکی از بهترین ادارات در سطح استان است که با برنامه ریزی‌های خوب در همه زمینه‌ها خصوصا بحث فرهنگی اقدامات شایسته‌ای را صورت داده است.

 

چنانچه درآمد موقوفات گسترش یابد می‌توان در زمینه اشتغال زایی،کمک به خانواده‌های نیازمند و .. از آن بهره برد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را ریشه کن کرد

واحدی برلزوم افزایش شاخص بهره‌وری موقوفات در ساوه تاکید کرد و افزود: چنانچه درآمد موقوفات گسترش یابد می‌توان در زمینه اشتغال زایی،کمک به خانواده‌های نیازمند و .. از آن بهره برد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را ریشه کن کرد.

فرماندار ساوه نیز در این آیین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک هدیه الهی دانست و گفت: همه مدیران و مسوولان در هر رده باید خود را سرباز این نظام دانسته و برای خدمت صادقانه به مردم گوی سبقت را از یکدیگر بگیرند.

علی میرزایی با تاکید بر لزوم پاک دستی و تلاش بی وقفه در گفتار و وفای به عهد و حرکت در مسیر امام و انقلاب افزود: از رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انتظار می‌رود حول قانون مشکلات را به نفع مردم تفسیر کنند و امور مردم را تا جایی که تخطی از قانون نشود حل و فصل کنند.

وی همچنین از رئیس جدید اداره اوقاف خواست تا زمین‌های وقفی بام ساوه را تعیین تکلیف کند تا بتوان ظرفیت‌های موجود را به فعل تبدیل کرد و از آن بهره برد.

زمین‌های وقفی بام ساوه تعیین تکلیف و ظرفیت‌های موجود را به فعل تبدیل کنیم

گفتنی است در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام حمید کرمی تجلیل و حجت الاسلام  سعید عطاالهی بعنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه  شهرستان منصوب شد. 

همچنین حجت الاسلام کرمی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف در شهرستان محلات منصوب شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی ساوه بهره وری امام جمعه رئیس جدید اداره اوقاف اوقاف و امور خیریه اوقاف شهرستان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند