Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس گفت: مجلس قانون ساماندهی بازار مسکن را تصویب و یک بار برای همیشه دست دلالان و سوداگران حوزه مسکن را که نان در خون ملت می‌زنند، کوتاه کند و مالیات بر خانه‌های خالی را که ۴ سال است معطل اجراست، اجرایی کند. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، سوم تیر 99) در نطق میان‌دستور خود، گفت: امروز به معنای واقعی کلمه وحدت حول محور ولایت می‌تواند نسخه شفابخش و اثرگذاری برای عبور از این پیچ تاریخی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این سؤال که  آیا در اندیشه‌مان حل مشکلاتی که برگرده این مردم افکنده‌ایم وجود دارد؟،اظهارداشت: آیا به رنج‌های متعدد طبقات مختلف از کودکان گرفته تا جوانان و از پیران بازنشستگی گرفته تا زنان بیسرپرست می‌اندیشیم و به آن به عنوان یک راز سر به مهر نگاه می‌کنیم؟ 

نماینده مجلس:دولت هیچ نظارتی بر بازار مسکن نداردجهانگیری: سیاست دولت در حوزه ساخت و ساز مسکن و اجاره بها حمایتی استمردم قادر به پرداخت اجاره مسکن نیستند/راهکار یک نماینده برای حل مشکل اجاره مسکن

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: آیا این مشکلات را روی میز تحلیل چه بایدکردها می‌‌گذاریم و به راهکارهای اجرایی و مفید برنامهریزی آن می‌اندیشیم؟

مقصودی تصریح کرد: وای بر ما که در گام دوم انقلاب به هوش نباشیم، من معلم هستم و گرسنگی کودکان محصل خود را با تمام وجود حس کرده‌ام، من مادر هستم و بیکاری جوانان رشیده افسرده از بیکاری را با اشک و آه دیده‌ام، من پیرزنان و پیرمردان مظلوم شهرم را دیدهام و در چروک پیشانی‌شان نقش شمشیر خشم خدا را علیه همهمان مشاهده کردم.

وی با تأکید بر اینکه  آنقدر وضعیت نابه‌سامان مسکن را مدیریت و برنامه‌ریزی نکردیم تا اسباب و اثاثیه مردم در کوچه و خیابان و پارک و پارکینگ‌ها ریخته شود،گفت: می‌بایست مجلس قانون ساماندهی بازار مسکن را تصویب و یک بار برای همیشه دست دلالان و سوداگران حوزه مسکن را که نان در خون ملت می‌زنند، کوتاه و مالیات بر خانه‌های خالی را که 4 سال است معطل اجراست، اجرایی کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر مکارم اخلاق، جمع‌گرایی به جای فردگرایی، خانواده به جای تجرد، توزیع ثروت به جای تمرکز ثروت، معنویت به‌جای تجمل و ظاهر پرستی و ده‌ها و صدها ارزش والای انسانی که همه و همه نشأت گرفته از دین مبین اسلام است بنا شده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وام مسکن نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام مسکن نمایندگان مجلس مجلس وام مسکن نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود