Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر رییس فدراسیون کشتی با همراهی عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ، جواد یزدانی‌نیا نایب رییس سازمان لیگ در دفتر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر شدند. تاریخ انتشار: 12:43 - 03 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۴۳۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، روز گذشته (دوشنبه) علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با همراهی عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ، جواد یزدانی نیا نایب رییس سازمان لیگ و محمدحسین شاهمرادی رییس کمیته امور مسابقات سازمان لیگ در دفتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر شدند تا ضمن تبریک بابت سمت جدید نشستی را برای کمک به کشتی کشور برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست درباره راهکار‌های کمک مجلس شورای اسلامی به کشتی کشور بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد با همکاری مجلس و به ویژه کمیسیون اقتصادی مذاکراتی میان فدراسیون و سازمان لیگ کشتی با برخی از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری صورت بگیرد. این مذاکرات در راستای برگزاری باشکوه لیگ برتر و کمک به کشتی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اردوان صاحب سرپرست هیئت کشتی خوزستان شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی سازمان لیگ کشتی علیرضا دبیر کمیسیون اقتصادی رییس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد،، خستگی و فعالیت زیاد نباید مسئولان را ازخدمت به مردم بازدارد.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، اکنون حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی یادآور شد: جهش در تولید بر روی ریل پیشرفت قرارگرفته به گونه‌ای که هم اکنون رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشورهای خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال