Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفانی نسب گفت: پرداخت به موقع آب بها سبب اجرای سریع طرح های عمرانی می شود.

«یوسف عرفانی‌نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با تبریک به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: از مشترکین تقاضا داریم علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی به پرداخت به موقع قبوض خود نیز بپردازند تا ما بتوانیم خدمات بهتر به آنها ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه این شرکت طرح های عمرانی در دست اجرا دارد که نیازمند تامین اعتبار برای تکمیل هستند، افزود: پرداخت به موقع قبوض آب بها سبب می‌شود، شرکت طرح‌های عمرانی را به سرعت اجرایی کرده و مجبات رضایت مشترکان را فراهم آورد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با هزینه قبوض آب گفت: هزینه قبوض آب در مقایسه با سایر خدمات بسیار ناچیز است و دولت در حوزه هزینه آب مشترکان صد در صد کمک را دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین به مطالبات آب و فاضلاب استان مرکزی از مشترکان اشاره کرد و گفت: بدهی مشترکان آب استان ۳۵۰ میلیارد ریال است که این بدهی به علت پرداخت نشدن قبوض آب‌بها از سوی مشترکان حوزه‌های مختلف در بازه زمانی ۲ تا پنج سال است.

 

عرفانی نسب با بیان اینکه سهم مشترکان خانگی از این مبلغ، ۱۵۰ میلیارد ریال و سهم مشترکان دولتی و نهادها هم ۲۱ درصد برآورد شده است.، خاطر نشان کرد: امید است مشترکان هر چه سریعتر نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ۶۹ درصد جمعیت استان مرکزی زیر پوشش خدمات شبکه آب و فاضلاب استان قرار دارند، خاطر نشان کرد: ظرفیت تصفیه فاضلاب در استان ۷۴ درصد است که درصورت نیاز به توسعه این میزان ظرفیت، پاسخگو است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی آب و فاضلاب اراک آب و فاضلاب استان پرداخت به موقع استان مرکزی قبوض آب آب بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید پاشازاده اظهار داشت: در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در روستای باری در بخش انزل ارومیه در حال اجرا است و به زودی در دیگر روستاهای این شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح قرائت کنتور، صدور به روز صورتحساب آب بها، ارزیابی واحدهای مسکونی و غیرمسکونی در خصوص تغییر کاربردی و تغییر تعداد واحد،برداشت نقاط UTM محل کنتور آب، شناسایی انشعابات غیرمجاز، شناسایی واحدهای خالی از سکونت، شناسایی واحدهای دارای سکونت غیردائم، بروزرسانی شماره همراه مشترکین اجرا خواهد شد.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در خصوص تاثیر اجرای این طرح نیز گفت: اجرای این طرح باعث افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان و تکریم آنها می‌شود.

دیگر خبرها

  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت