Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۴ هزار پرونده در محاکم قضایی تشکیل شده است در حالی که در مشابه سال گذشته این رقم بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ پرونده بود.

وی با بیان اینکه آمار پرونده‌های قضایی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ در میاندوآب نشان از افزایش پنج هزار فقره ای داشت، افزود: در سال گذشته حدود ۷۰ هزار فقره پرونده خانواده در محاکم قضایی میاندوآب تشکیل شد و این درحالی است که در سال ۱۳۹۷ حدود ۶۴ هزار و ۴۰۰ پرونده در محاکم قضایی شهرستان تشکیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری میاندوآب ادامه داد: این شهرستان در سال گذشته در زمینه صلح و سازش در پرونده‌ها، رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده و در سطح کشور نیز جزو شهرستان‌های ممتاز بود.

حجت‌الاسلام گل‌حسینی افزود: ترویج و تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه از مهم‌ترین وظایف اجتماعی است و باید فرهنگ صلح و سازش را در جامعه گسترش داد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های این هفته متفاوت برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های هفته قوه قضاییه با فاصله‌گذاری اجتماعی و بدون تجمع مردمی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام گل‌حسینی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در شهرستان میاندوآب نیز در این راستا اقدامات لازم حسب دستور رییس قوه قضاییه انجام گرفته و با تعامل و همفکری دادگستری با طلبکاران از دستگاه‌ها، برخی واحدهای تولیدی رفع توقیف شده تا لطمه‌ای متوجه تولید نشود.

از یکم تا هفتم تیرماه به‌مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دادگستری هفته قوه قضاییه میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری هفته قوه قضاییه میاندوآب دادگستری هفته قوه قضاییه میاندوآب هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات

به گزارش پارس نیوز، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

 این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.​

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات