Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس مذاکره با بارسلونا بر سر جذب آرتور ملو در ازای واگذاری میرالم پیانیچ را تأیید کرد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیای و اسپانیایی در هفته‌های اخیر از احتمال معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو توسط دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا خبر داده‌‌اند و گفته می‌شود حتی دو باشگاه برای عملی کردن این انتقال با یکدیگر به توافق رسیده‌اند که مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس خبر مذاکره دو باشگاه را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو پاراتیچی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما به طور مرتب با بارسلونا در تماس هستیم اما در حال حاضر تمامی تیم‌ها در حال انجام بازی‌های مهمی هستند، از این‌رو ترجیح می‌دهیم از این دوره عبور کنیم. بحث 30 ژانویه یا قبل و بعدش نیست، مهم توافق بین طرفین است و هر دو بازیکن باید برای این انتقال متقاعد شوند، بنابرین نمی‌توانیم تاریخی را برای عملی شدن معاوضه پیانیچ و آرتور مشخص کنیم.

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا اخیراً درباره احتمال جدایی آرتور 23 ساله از بارسلونا گفته بود: شفاف می‌گویم که من روی تک‌تک بازیکنان کنونی‌مان حساب باز کرده‌ام و به تمامی آنها نیاز دارم چون بازی‌های زیادی در پیش داریم. ترجیح می‌دهم درباره شایعاتی که مطرح می‌شود، صحبتی نکنم.

بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه پیانیچ و آرتور به توافق رسیدند

آرتور 23 ساله هم که در سال 2018 از گرمیوی برزیل به بارسلونا پیوست، در ماه آوریل در مصاحبه‌ای که با نشریه «موندو دپورتیوو» داشت، گفته بود تنها گزینه‌ای که به آن علاقه‌مند است، ادامه حضورش در بارسلوناست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس بارسلونا یوونتوس پیانیچ و آرتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم

به مناسبت روز پهلوان مسابقات کشتی در سالن کشتی شهدای هفتم تیر هرات با حضور مسئولان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان ورزشکار پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در ۶ وزن (۳۰تا۴۰، ۵۰تا۶۰، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند و درپایان به نفرات اول تا سوم وزن‌های مختلف لوح تقدیراهداشد.

همچنین در این مراسم ازمدال آوران مسابقات کشتی کشوری و استان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند