Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی در نشست خبری که امروز(سه شنبه 3تیر) برگزار شد گفت: موانع سنتی و ساختاری برای حضور دختران در عرصه های مختلف را تسهیل کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در نشست خبری درباره اقدامات دولت گفت: موانع سنتی و ساختاری برای حضور دختران در عرصه ها ی مختلف را تسهیل کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی درباره اقدامات دولت در عرصه سیاست خارجی توضیح داد: درهفته گذشته در جلسه های اخیر دولت و کمیسیون ها در حوزه مسایل داخلی و با تمرکز بر اقتصاد و در حوزه سیاست خارجی مسایلی را بررسی کردیم. بحث مسکن ارز و کنترل قیمت ها و ضرورت افزایش تولید و جایگزین کردن تولیدات داخلی بجای کالاها از موضوعات مهم در تصمیم گیری بود وشاهد هستیم که کالاهای بیشتر ورود شان ممنوع و تولید داخلی شأن افزایش می یابد. 

او افزود: در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد یکی از موضوعات مهم ما در هیئات وزیران گسترش صادرات بود و با فروکش کردن موانع کرونا در تبادلات مرزی ۴۱هزار میلیارد را هدف گیری کردیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان ساخت: در جلسه هیئت وزیران پیش نویس نهایی برنامه ۲۵ساله برنامه‌های جامع ایران و چین به انجام رسید که پیشرفت بزرگی است و نفس آن طرح شکست تلاش و سیاست آمریکا برای منزوی کردن مردم ایران است. این راهبرد با هدف قرار گرفتن منابع راهبردی دو طرف و هدف برد برد نوید بخش همکاری های طولانی مدت است .  

ربیعی درباره طرح مذکور توضیح داد: این طرح به رسمیت شناختن مشترکان فرهنگی و حمایت از حق ملت ها برای حاکمیت برابر و تاکید بر توسعه بومی دیدگاه های دوکشور را در مسایل مختلف به اشتراک گذاشته است ایران با روابط عمیق دوستانه با زمینه های مساعد در حوزه های انرژی صنعت و علم و فناوری استعداد قابل توجهی در گسترش روابط را داشته و در حال تحقق است این برنامه فصل جدید در سپهر جدید تمدن آسیایی چین و ایران است .

خبر تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سخنگوی دولت دولت اقتصاد سیاست خارجی ارز ایران و چین مردم ایران ایران صنعت علم و فناوری چین انرژی ایران و چین تمدن دولت علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد

قدس آنلاین: سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد:  شش‌ماه از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد دریا می‌گذرد و قرار شده بود دولت برنامه‌ی اجرایی آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان‌بندی‌شده در دولت به تصویب رسیده است. سازوکار اجرا و وظایف هر دستگاه مشخص شده و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

بهادری‌جهرمی  اظهار داشت: آیین‌نامه‌ای با پیشنهاد وزارت کار در راستای اجرایی‌سازی یکی از سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی برای ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به تصویب رسید. با این مصوبه هماهنگی، کارآمدی و انسجام در خدمت‌رسانی‌های حمایتی جوامع تحت پوشش نهادهای حمایتی را خواهیم داشت.

وی درباره برنامه دولت برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: با تصویب هیئت دولت، فعلاً مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به‌صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار خواهد گرفت تا در سطح استان هزینه شود؛ البته خسارات بیشتری رخ داده و پس از برآورد نهایی، کمک‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است