Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:19:06 GMT

روایت یک نماینده مجلس از تخلفات مسئولان دولتی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۷۳۱۱

روایت یک نماینده مجلس از تخلفات مسئولان دولتی

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: برخی از مسئولان دولتی با جعل سند کارت پایان خدمت گرفتند و از سوی دیگر برخی مسئولان دولتی چندین سال است که از پرداخت اجاره بهای خانه‌های سازمانی تمرد می‌کنند.

به گزارش مشرق، عیسی جعفری در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 3 تیر 1399) گفت: اگر رئیس‌جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی خود در اوکلاهما عنوان می‌کند که به دنبال توافق سریع با ایران است، به این خاطر است که می‌داند عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای مردم آمریکا روشن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار داشت: باید بگویم که آقای ترامپ قمارباز! آرزوی مذاکره با ایران را به گور خواهی برد. 

بیشتر بخوانید: قوه قضاییه به خدمات چه کسانی نیاز دارد؟ عکس/ تغییر دکوراسیون دفتر روحانی

وی افزود: آقای وزیر تعاون! به داد کارگران و بازنشستگان برسید، به والله این قشر در حوزه مسائل اقتصادی مشکل دارند، مبادا آه مظلوم شما را گرفتار کند. 

جعفری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! آیا از قیمت افسارگسیخته کالاها خبر دارید؟ آیا شما می‌توانید با حقوق یک میلیون و 200 هزار تومان زندگی کنید؟

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جهور! دولت شما تا چه اندازه با فساد مبارزه کرده است؟ آیا خبر دارید که با انتصابات فامیلی و بها دادن به افراد مسئله‌دار، بیشتر زمینه فساد را مهیا می‌کنید؟ 

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور! شما می‌دانید برخی مسئولان در دولت جنابعالی مدرک تحصیلی‌شان معتبر نیست؟ آیا می‌دانید برخی از مسئولان دولت شما با جعل سند، کارت پایان خدمت گرفته‌اند؟ آیا خبر دارید برخی از مسئولان دولت شما چندین سال است از پرداخت اجاره بهای خانه‌های سازمانی تمرّد می‌کنند؟ این مسئولان درد گرانی افسارگسیخته مسکن را کی خواهند فهمید؟ 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آمریکا مجلس ترامپ مجلس شورای اسلامی رییس جمهور دولت مسئولان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا