Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند سریالی «یک ملت» با محوریت بررسی زندگی سیاسی شهید دکتر بهشتی، به مناسبت سالگرد شهادت ایشان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سریالی «یک ملت» با محوریت بررسی زندگی سیاسی شهید دکتر بهشتی، توسط مرکز مستند سفیرفیلم تولیدشده و به مناسبت سالگرد شهادت ایشان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند پنج قسمتی، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی شهید دکتر بهشتی از سال ۱۳۴۲ تا شهادت ایشان در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ را به تصویر می‌کشد. در این مستند با استفاده از تصاویر دیده‌نشده، روایت متفاوتی از زندگی شهید بهشتی به مخاطبان جوان ارائه می‌شود.
گفتنی است کارگردانی «یک ملت» را یک هنرمند دهه‌هفتادی بر عهده داشته. علی فراهانی پیش از «یک ملت»، سال گذشته با مستند «آسوده بخواب کوروش» به روایت ماجرای جدایی بحرین از ایران پرداخته‌بود.
«یک ملت» از سوم تا هفتم تیرماه، هرروز بعد از خبر ورزشی ساعت ۱۹ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید بهشتی مستند یک ملت شبکه سوم سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه سوم سیما یک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش  قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود