Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:44:59 GMT

احکام پرونده اختلاس در شهرداری دوگنبدان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۷۳۸۹

احکام پرونده اختلاس در شهرداری دوگنبدان صادر شد

رئیس دادگستری شهرستان گچساران از صدور احکام پرونده اختلاس برخی کارکنان شهرداری و عضو سابق شورای شهر دوگنبدان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا غریب پور از   صدور احکام پرونده اختلاس برخی کارکنان شهرداری و عضو سابق شورای شهر دوگنبدان خبر داد.

رئیس دادگستری شهرستان گچساران با بیان اینکه احکام متهمان پرونده شهرداری و عضو سابق شورای شهر سابق دوگنبدان صادر شد، گفت: رای این پرونده قبلا در دادگستری گچساران صادر شده بود و پس از اعتراض متهمان با تغییر جزئی در دادگاه تجدید نظر استان تایید و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پرونده اختلاس دارای ۲۱ متهم که شامل عضو سابق شورای شهر، کارمندان شهرداری و چند نفر دلال و کارمند است،.

 رئیس دادگستری گچساران ادامه داد: عناوین اتهامی این افراد اختلاس، جعل، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع و کلاهبرداری است.

غریب پور با اشاره به نحوه اختلاس این متهمان ابراز کرد: ارباب رجوع‌ها برای تمدید پروانه ساخت یا عوارض، باید پولی به حساب شهرداری واریز می‌کردند، اما این افراد پول را از ارباب رجوع دریافت و به حساب خود واریز و فیش جعلی تهیه و  از طریق تبانی فیش جعلی در پرونده ارباب رجوع در امور مالی شهرداری ثبت می‌کردند.

غریب پور خاطرنشان کرد: رای این افراد حبس طولانی مدت، انفصال از خدمات دولتی و رد مال است و این رای به زودی به اجرای احکام دادگستری ارسال و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: اختلاس شهرداری احکام شورای شهر عضو سابق شورای شهر پرونده اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری