Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نصوری از برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت ۲۱ تیرماه جاری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره تا ۱۵ تیرماه با مراجعه به بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه دوره‌های تربیت مربی معارف مهدویت با محوریت ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و تربیت نیروهای علمی، فرهنگی و پژوهشی در مدارس علمیه خواهران و برادران برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره تربیت مربی معارف مهدویت 21 تیرماه جاری به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران با اشاره به اینکه طلاب در این دوره مباحثی نظیر امام شناسی، ادله عقلی و نقلی امامت و مهدویت، سبک زندگی منتظرانه ادعیه و زیارت مهدوی، شرایط و علائم ظهور، انتظار و وظایف منتظران، آسیب‌شناسی مهدویت، ولایت‌فقیه و غرب و مهدویت را آموزش می‌بینند، یادآور شد: ثبت‌نام برای حضور در این دوره از یکم تیرماه جاری آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه دارد.

 

وی داشتن مدرک کارشناسی به بالا، توانمندی در تبلیغ و کلاس داری، حداکثر سن 35 سال، موفقیت در مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزش را شرایط لازم برای نام‌نویسی در این دوره اعلام کرد و خاطرنشان شد: پس از اتمام دوره برای تمامی دانش‌پژوهان گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نصوری بابیان اینکه طلاب شرکت‌کننده در دوره تربیت مربی معارف مهدویت برای پذیرش در سطح 3 رشته مهدویت در اولویت قرارمی گیرند، افزود: افرادی که در این دوره موفق به اخذ مدرک پایان دوره شوند، جهت امر تبلیغ و تدریس به مراکز علمی و آموزشی معرفی می‌شوند.

 

به گزارش شبستان، علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی در دوره تربیت مربی معارف مهدویت همه‌روزه از ساعت 8-14 با مراجعه به بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران واقع در ساری-خیابان انقلاب- انقلاب هفتم بعد از اداره دارایی-ساختمان موقوفه افراپلی-طبقه دوم اقدام نمایند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره تربیت مربی معارف مهدویت انتظار آغاز ثبت نام امام شناسی دوره تربیت مربی معارف مهدویت بنیاد فرهنگی مهدی موعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعادتی از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش که با هدف جذب مربیان امور تربیتی، مربی تربیت بدنی و مشاوران در آذربایجان شرقی  بازدید کرد و گفت:این آزمون صبح امروز با شرکت ۱۹ هزار و ۲۱۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۴۶۳۰ نفر  خانم و ۴۵۸۸ نفر آقایان بودند که در ۲۲ حوزه آزمونی توسط جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.

سعادتی گفت: ۱۱۶۹ نفر به عنوان عوامل کیفیت بخشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۴۴۴ نفر به عنوان مربی امور تربیتی ۴۱۳ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و ۲۴۴ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی و ۶۸ نفر به عنوان مشاور به کار گرفته خواهند شد.

همچنین تعداد آموزگاران معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی ۲۳۲۴ نفر می‌باشد که ارزیابی تکمیلی این افراد نیز از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی