Web Analytics Made Easy - Statcounter

، الهام افراشته رئیس کمیسیون بانوان و عضو شورای اسلامی شهر اندیشه به مناسبت فرا رسید میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر گرامی امام رضا (ع) و روز دختر پیامی را صادر کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت فاطمه معصومه (س ) نشانه عفت و پاکدامنی ، صبر و شکیبایی ، وفاداری و فداکاری ، ایثار ، جدیت ،  ولایتمداری و بانوی کریمه ی  اهل بیت است که در این روز چشمانش را به دنیا گشود تا مهربانی ها و همدلی های خواهرانه اش را با دنیایی از هوش و ایمان و استعداد به جهان نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او همچون مرواریدی گرانبها و یاقوتی گرانقدر در تارک آسمان ولایت و امامت است که پاکی و قداست را معنا بخشید تا به پیروی از مادر اهل بهشت حضرت زهرا سلام الله علیه همه خوبی ها و کمالات یک زن را نشان دهد و چه زیبا و با مسمی نام روز دختر برای این ولادت  با سعادت در نظر گرفته شده است و همه دختران ایران اسلامی به ویژه شهرمان بعنوان مادران آینده باید از تمامی فضائل  و اخلاقیات پاک منشانه ی  این بانوی بزرگ و معصوم بهره‌مند گردند و با الهام از این موضوع کمالات یک دختر ایرانی و مسلمان را بر تمام جهانیان بفهمانند.

 اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت ، مبارک و ولادت  اسوه ی نجابت وعصمت حضرت فاطمه معصومه (ص)  و روز دختر را بر تمامی دختران پاک و مطهر و انقلابی ایران بزرگ به ویژه دخترانه نجیب و باغیرت شهر اندیشه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم به دست همین آینده سازان پاک سیرت با الگوگیری و تأسی از حضرت معصومه بتوانیم ایران جاودانه و پر غرور را به جهانیان معرفی کنیم.

الهام افراشته

عضو شورای اسلامی شهر اندیشه

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میلاد حضرت معصومه ص و روز دختر شهر اندیشه روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات