Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاطمه مقصودی»‌روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: امروز در مقطعی حساس از تاریخ قرار داریم، رشد و بالندگی گفتمان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزهای کشور بر پایه مقدمات تمدن پیشرفته توسط جوانان دانشمند و انقلابی، استقبال مردم منطقه و جهان از مدل ارائه شده توسط نظام اسلامی و ده‌ها مورد دیگر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، جمهوری اسلامی را مبتنی بر مکارم اخلاق، جمع‌گرایی به جای فردگرایی، خانواده به جای تجرد، توزیع ثروت به جای تمرکز ثروت، معنویت به جای تجمل و ظاهرپرستی و ده‌ها ارزش والای انسانی که همه نشات گرفته از دین مبین اسلام است، دانست و ادامه داد: در مقابل، تمدن مادی و روبه زوال غرب قرار دارد که بر پایه فردگرایی، تجمل، اسراف، عدم پای‌بندی به خانواده و ارزش‌های اخلاقی، انسانی و برده‌داری مدرن در قالب نظام سرمایه‌داری است.

این نماینده مجلس افزود: نظام سرمایه‌داری به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانان خود امروز جنگ تمام عیاری در حوزه اقتصادی علیه ایران به راه انداخته، رفتار آنان در طول تاریخ و در حوزه‌های مختلف، گویای عمق دشمنی و کینه‌توزی‌شان نسبت به این مرز و بوم مقدس بوده‌است.

مقصودی با بیان اینکه تاریخ، ظاهر زمان است و خدا، باطن زمان و با خدا بودن در زمان گسترش و گشایش حاصل می‌کند، با طرح سوالی گفت: این مجلس و نمایندگان آن آیا قصد دارند از اینکه در تاریخ نام‌شان به نام نماینده ثبت شود لذت ببرند و یا در باطن زمان و با خدا باشند و گشایش در کار این مردم مظلوم و زخم خورده حاصل کنند؟

بیانیه گام دوم رهبری، نقشه راه رسیدن به قله های رفیع اسلامی است

وی خطاب به دیگر نمایندگان اضافه کرد: از این صندلی‌ها هنوز بوی عطر لباس نمایندگان قبل به مشام می‌رسد و چند روز دیگر دوره ما هم تمام می‌شود، اگر قصد دارید در ظاهر زمان نباشید و با خدا و باطن زمان حرکت کنید، بیانیه گام دوم انقلاب که در آن مقام معظم رهبری خطوط حرکت و سیر ملت ایران را جهت نیل به قله‌های بلند و رفیع اسلامی ترسیم کرده‌اند، نقشه راه شما است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز به معنای واقعی کلمه وحدت حول محور ولایت می‌تواند نسخه شفا بخش و اثرگذاری برای عبور از این پیچ تاریخی باشد.

وی خواستار اندیشه‌ای برای حل مشکلات مردم شد و ادامه داد: باید به رنج‌های متعدد طبقات مختلف از کودکان گرفته تا جوانان، از پیران بازنشسته تا زنان بی سرپرست بیندیشیم نه اینکه این مشکلات را روی میز تحریر چه باید کردها بگذاریم. نباید با صرف باور به اعتقاد به ولایت فقیه، بار کاهلی و سیاسی خود را بردوش رهبر معظم انقلاب بگذاریم بلکه باید با اندیشیدن شبانه روزی به حل مسائل کشور لبخند را بر چهره مقام معظم رهبری نشانده و مردم را از رنج فقر و بیکاری رها ‌کنیم.

مقصودی خاطرنشان کرد: امروز وکلای ملت در هدایت و نظارت هوشمندانه مدیریت اجرایی کشور نقشی تاریخی بر عهده دارند، آنقدر وضعیت نابسامان مسکن را مدیریت و برنامه‌ریزی نکردیم تا وسایل مردم در کوچه، خیابان، پارک و پارکینگ‌ها ریخته شد. مجلس باید قانون ساماندهی بازار مسکن را تصویب و یک بار برای همیشه دست دلالان و سوداگران حوزه مسکن را که نان در خون ملت می‌زند، کوتاه کند.  همچنین با تصویب قانونی مالیات بر خانه‌های خالی را که چهار سال معطل مانده،‌اجرا شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس باید قانون اصلاح نظام بانکی و پولی کشور ، قانون تقویت نهاد خانواده و تشویق جوانان به ازدواج و فرزند آوری، قانون اشتغال جوانان، قانون حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، قانون هماهنگی حقوق بازنشستگان و شاغلان را در دستور کار خود قرار دهد و رفع موانع تولید را عملیاتی و اجرایی، اصلاح کند

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بروجرد مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بروجرد مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی بروجرد مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروزه لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی و اسلامی را در بازارها در انواع گوناگون پسران و دختران فراوان می‌بینیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای الغدیر گفت: رشد و کمال علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دختران ایران اسلامی همراه با رایحه خوش عفاف، حجاب و حیا به زنان و دختران غربی رسیده‌است.

او اضافه کرد: برخی از زنان و دختران را مشاهده می‌کنیم که در کشورهای غربی از انحطاط، بردگی جنسی و نابودی پایه‌های خانواده خسته شده‌اند و به حجاب و عفاف روی آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه  باید هوشیار بود و دستگاه‌های متولی فرهنگی در کشور هوشیارانه تصمیم بگیرند و اقدام کنند، بیان کرد: باید از هرگونه اقدامی که ابتذال فرهنگی را همراه دارد خودداری کنند.

شاهرخی اذعان کرد: گاهی ممکن است مجموعه‌های به‌ظاهر فرهنگی به مکانی واگذار شود، ولی در آن مکان رویدادهای غیرفرهنگی به‌وسیله برخی از بخش‌های فرهنگی رخ دهد.

شاهرخی با اشاره به اینکه در راستای اجرای اصل 123 قانون اساسی، قانون ساماندهی مد و لباس در مجلس و شورای نگهبان به تصویب رسیده‌است، عنوان کرد: امروزه لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی و اسلامی را در بازارها در انواع گوناگون پسران و دختران فراوان می‌بینیم.

او با بیان اینکه پیداکردن لباس‌هایی که با فرهنگ ایرانی و اسلامی هماهنگ باشد گاهی در بازار محدود است، خاطرنشان کرد: قوانین فقط برای تصویب نیست بلکه برای اجرا هم است و لازم است تدابیری برای توزیع لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی و اسلامی اتخاذ شود.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان بیان کرد: گاهی می‌پرسند که وضعیت آینده این استان را چگونه تجزیه‌ و تحلیل می‌کنید، ما باید به آیندۀ کشور امیدوار باشیم؛ هرچند فرازونشیب وجود دارد، اما قطعاً آینده برای استان ما روشن است.

شاهرخی عنوان کرد: کارخانۀ ماشین‌سازی خرم‌آباد تا چند سال پیش تعطیل بود، اما در این دولت با پیگیری‌های مسئولان ملی و استانی به نقطه‌ای رسیده‌است که اشتغال در آن چند برابر شود.

او بیان کرد: در لرستان صنایع تعطیل‌شده‌ای وجود دارد که باید مشکلات آن‌ها دنبال شود، اما صنایع و کارگاه‌های متوسط و کوچکی هم وجود دارد که اشتغال در آن‌ها پویا و زنده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با قدردانی از اجرای طرح حضور دانش‌آموزان در نمازجمعه، عنوان کرد: از نیروی انتظامی که طرح نور را در در کشور در حال اجرا دارد تقدیر و تشکر می‌کنم.

شاهرخی تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلفی خدمات‌رسانی می‌کند و باید از این قشر زحمت‌کش که در عرصه‌های مختلف جهاد مستمر دارند تشکر کنیم.

او با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، عنوان کرد: اهمیت مشارکت حداکثری به قوت خود باقی است و عملیاتی‌کردن چهار راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند، امری لازم و شرکت در انتخابات یک حق، تکلیف و وظیفه ملی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: مسئولان ناظر و برگزارکننده انتخابات هم باید دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم داشته باشند.

شاهرخی افزود: آسیب‌های احتمالی دور اول انتخابات مجلس باید رفع شود و با کسانی که می‌خواهند به انتخابات خدشه‌ای وارد کنند برخورد شود.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم