Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@21:24:32 GMT

رکورد دل‌بوسکه در دست زیدان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۸۰۴۱

رکورد دل‌بوسکه در دست زیدان

زیدان توانست برد شماره ۱۳۴ خود را در لالیگا جشن بگیرد و رکورد بزند، رکوردی که قبلاً با ۱۳۳ برد در اختیار ویسنته دل‌بوسکه بود.

به گزارش مشرق، رئال‌مادرید با نتیجه ۲ بر یک رئال سوسیداد را شکست داد و بردی خارج از خانه دشت کرد. این برتری در آنوئتا آنقدر ارزشمند بود که می‌تواند در پایان فصل در سرنوشت قهرمانی رئال تأثیر مثبت ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف تساوی آبی اناری‌ها با سویا حالا همه چیز رئال با بارسا برای قهرمانی برابر است.

بیشتر بخوانید:

رئال با غلبه بر سوسیداد جای بارسا را گرفت

با طعم صدر
این پیروزی از آن جهت حیاتی بود که کهکشانی‌ها را به صدر جدول رساند. صدری که تا قبل از کرونا در اختیار بارسا بود، اما لغزش تیم کیکه ستین نشان داد تا انتهای لیگ هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و هیچ چیز تضمین شده نیست. اکنون که هشت هفته از لیگ مانده رئال با ادامه همین روند می‌تواند قهرمانی را جشن بگیرد. این صدرنشینی نه به خاطر تفاضل گل بلکه برای برتری مادریدیستا در ال‌کلاسیکو به دست آمده است.

کریم آقای گل کرونایی
کریم بن‌زما بازیکن محبوب فلورنتینو پرس و البته زین‌الدین زیدان در این سال‌ها به‌رغم عملکردهای پرفراز و نشیبی که داشته توانسته خودش را در تیم حفظ کند. او در دوران قرنطینه هم با انتشار فیلم‌های تمرینی از خود نشان داد آمادگی اش را حفظ کرده است. کریم حالا با زدن ۳ گل در ۲ بازی به آقای گل بعد از دوران کرونا تبدیل شده است. این در شرایطی است که ستاره‌های مطرح تیم رقیب همچون مسی و سوآرس عملکرد قابل قبولی را به نمایش نگذاشتند. بن‌زما گل شماره ۱۷ فصل خود را به ثمر رساند.

خط دفاعی قابل اعتماد با راموس
زیدان وقتی به تیم آمد رئال‌مادرید خط دفاعی متزلزلی داشت و شرایط برای اضافه کردن مهره جدید فراهم نبود. با این حال زیزو با استفاده از داشته‌هایش توانست کمربند دفاعی محکمی را بسازد. تیمی که تا این لحظه ۲۱ گل دریافت کرده و مدافعان گلزن هم دارد. درست مثل سرخیو راموس که مقابل سوسیداد گلزنی کرد و برای هفتمین بار در طول فصل جشن گل گرفت. راموس با ۴ گلی که در سال ۲۰۲۰ به ثمر رسانده بیشترین آمار گلزنی را بین هم‌تیمی‌هایش ثبت کرده است.

تنوع ترکیب
زین‌الدین زیدان پکیجی از بازیکنان را در زمین و نیمکت در اختیار دارد که وقتی به هر کدام میدان می‌دهد عملکرد مثبتی از خود به نمایش می‌گذارند. وقتی مارسلو افت می‌کند این فرلاند مندی است که سمت چپ را راه می‌اندازد. زمانی که ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی بازی می‌کند آمار خوبی از خود به جا می‌گذارد. در خط میانی هم اوضاع همین است. در بازی با سوسیداد خامس رودریگس برای اولین بار از اکتبر بود که به طور ثابت بازی کرد. زیدان با این تنوع ترکیبی به خوبی توانسته سطح انرژی را در تیمش مدیریت کند.

رکورد دل‌بوسکه در جیب زیزو
برتری در آنوئتا باعث شد زیدان رکوردی جدید را در قامت سرمربی کهکشانی‌ها تصاحب کند. او توانست برد شماره ۱۳۴ خود را در لالیگا جشن بگیرد و رکورد بزند. رکوردی که قبلاً با ۱۳۳ برد در اختیار ویسنته دل‌بوسکه بود. البته زیزو هنوز یک راه سخت را برای رکوردشکنی کامل در پیش دارد که البته بعید است به آن برسد. رکورد ۳۵۷ برد در لالیگا برای میگل مونیس چیزی نیست که زیدان بتواند به این آسانی‌ها آن را بشکند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم دل بوسکه فوتبال رکورد زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید لالیگا دل بوسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان اعلام شد بایرن مونیخ و توماس توخل در پایان فصل جاری به همکاری خود خاتمه خواهند داد ولی این سرمربی می‌تواند تا پایان فصل روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند.

در چنین شرایطی، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید آغاز شده و نام‌های زیادی نیز تاکنون پیرامون آن‌ها مطرح شده است. 

اخیرا مارکا ادعا کرد بایرن روی زیدان علاقه خاصی دارد و با او تماس‌هایی نیز گرفته شده اما هموطن زیزو معتقد است این انتقال اصلا منطقی نیست.

دسایی، ملی‌پوش سابق فرانسه، به اکیپ گفت: «بایرن فقط چند بازیکن دارد که با فلسفه زیدان و سیستم 3-3-4 او مطابقت دارند. باشگاه باید برای تغییرات و تطبیق خود با نیازهای زیدان، پول زیادی خرج کند. بایرن برای فراهم کردن شرایطی مطلوب زیدان به یک تغییر اساسی نیاز دارد. این انتقالی منطقی برای هیچکدام محسوب نمی‌شود. در حال حاضر زیدان ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش بماند تا اینکه مربی بایرن شود.»

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!