Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود شیوع ویروس کرونا، نخست‌وزیر سنگاپور امروز (سه‌شنبه) خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام با هدف تجدید حکمش شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لی هسین لونگ، نخست‌وزیر سنگاپور در سخنانی تلویزیونی گفت که به رئیس‌جمهوری این کشور پیشنهاد انحلال پارلمان را داده است تا راه برای برگزاری انتخابات زودهنگام هموار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت، برگزاری انتخابات در حال حاضر که اوضاع در آرامش نسبی است، به دولت جدید یک دوره پنج ساله کامل را می‌دهد.

اعلام این خبر، چند روز بعد از لغو اکثر محدودیت‌های مرتبط به کرونا در سنگاپور انجام می‌شود. لی هسین لونگ گفت، گسترش این ویروس در خوابگاه‌های مورد استفاده کارگران خارجی که موجب افزایش موارد مبتلا به کرونا به بیش از ۴۲ هزار تن شده بود، کاهش یافته و موارد ابتلا در خارج از این مراکز اسکان ثابت شده است.   

نخست‌وزیر سنگاپور گفت که درباره ‌برگزاری زودهنگام انتخابات تصمیم گرفته است چون هیچ تضمینی وجود ندارد که این پاندمی تا آوریل آتی که دوره دولت فعلی به پایان می‌رسد، خاتمه یافته باشد.

او تاکید کرد: گزینه جایگزین این است که تا زمان خروج از پاندمی کووید-۱۹ صبر کنیم اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این پاندمی پیش از پایان مهلت قانونی دولت که آوریل آتی است، پایان یابد و برای همین است که من الان تصمیم به برگزاری انتخابات پارلمانی گرفته‌ام.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنگاپور نخست وزیر سنگاپور برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود