Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:42:59 GMT

معرفی هیئت‌امنای موسسه جدید وزارت ارشاد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۸۳۳۱

معرفی هیئت‌امنای موسسه جدید وزارت ارشاد

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه‌ای را درباره روند ساماندهی موسسات تابعه خود منتشر کرد. همچنین اعضای هیئت‌امنای موسسه جدید معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این اطلاعیه آمده است:  معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره و مدیران عامل موسسه‌های خانه کتاب و نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، امیدوار است با بهره‌مندی از تجربه‌های صاحب‌نظران در قالب هیات امنای جدید موسسه و نیز با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص در بخش‌های گوناگون اداری موسسه جدید، حرکت در راهی را که به سوی آینده گشوده است با شتاب به سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی و تغییر ساختار در موسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره‌گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی،  استفاده از ظرفیت‌های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین‌المللی‌، ارتقای فعالیت‌های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرا و افزایش بهره‌وری در اداره موسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است.

از همه کسانی که با تایید و یا حتی نقد مراحل گوناگون ساماندهی موسسات ما را در جهت برداشتن گام‌های درست، راهنمایی و تشویق کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در عمل، درستیِ این تصمیم را نشان دهیم.

از همه کارکنان شریف این موسسات که در طول سال گذشته گاهی به حق و گاهی بر اساس شایعه‌ها نگرانی‌هایی داشتند اما با بزرگواری به این روند کمک کردند، تشکر می‌کنیم.

معاونت امور فرهنگی از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که در ساماندهی موسسات حمایت‌ و راهنمایی‌های خود را از ما دریغ نکردند قدردانی می‌کند.

بر این اساس بعد از گفت‌وگوها و بررسی‌های صورت‌گرفته اعضای هیئت امنای موسسه جدید با تایید و امضای وزیر محترم به شرح ذیل اعلام می‌شود: 

 لادن حیدری، محمد علی مهدوی‌راد، محمدمهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجدجامعی، علی‌اصغر کاراندیش، هومان حسن‌پور، محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن جوادی.

متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعضای هیئت امنای موسسه فراگیر معاونت فرهنگی به این شرح است: 

«اکنون که با همدلی و همراهی اصحاب نشر و ادبیات کشور در آستانه تشکیل موسسه‌ای فراگیر هستیم، انتظار می‌رود با درایت و تدبیر جنابعالی این موسسه با بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین فرهنگی به موسسه پیشران و پیشتاز عرصه فرهنگ و ادبیات کشور مبدل شود.»

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور فرهنگی هیئت امنای موسسه موسسه جدید اعضای هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور، امروز_ یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در این جشنواره از تمام اقوام عشایر ایران‌زمین حضور دارند، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره یکی از راه‌های مهم برای معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد و ظرفیت آن در سطح ملی است.

وی افزود: خوشبختانه در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌ها و داشته‌ها و موهبت‌های خداوندی استان کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی شده‌است.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره کوچ، جشنواره‌ای ملی بوده است که فرهنگ اقوام عشایر ایران را با برند کوچ معرفی می‌کند و در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است و باید هرسال در زمان کوچ عشایر در استان برگزار شود.

وی از برگزاری اجلاسیه شهدای عشایر در هشتمین جشنواره کوچ خبر داد و تصریح کرد: با همکاری سپاه فتح استان به‌منظور استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان، اجلاسیه شهدای عشایر هم‌زمان با این جشنواره همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

طالبی‌پور با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: از اهداف مهم این جشنواره معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایری همچنین معرفی آداب و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها است، چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد پیشینه پرافتخار و روشنی در زمینه زندگی عشایری داشته است.

وی افزود: جشنواره در سطح ملی از تاریخ بیست‌وهشتم اردیبهشت تا یکم خرداد سال‌جاری در پارک ولایت شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران‌زمین با دعوت از اقوام و عشایر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 750856

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی