Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گرد آوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار ایلام|رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری از اهم اهداف و وظایف کمیسیون کارگری استاز گوشه و کنار ایلام| بیش از 91 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف شداز گوشه و کنار ایلام| طرح شناسایی رانندگان پرخطر شتاب بیشتری می‌گیرد


730تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شد

اسماعیل مهدوی پور رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران اظهار داشت: 730تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شد .

وی افزود: این کالاها پس از بازرسی‌ها، نظارت و کنترل‌های مستمر تعداد 9 فقره پرونده صادراتی و وارداتی توسط کارشناسان استاندارد از طریق مرز مهران به کشور عراق صادر شده است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران بیان کرد: بیشترین کالای استاندارد صادر شده از مرز مهران مربوط به مصالح ساختمانی بوده است.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 9 فقره آزمون تعیین ماهیت (تعیین تعرفه گمرکی) در آزمایشگاه اداره استاندارد مهران نیز انجام شده است.
 

اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان آبدانان

سیروس مرادحاصلی ،گفت: به علت برداشته شدن برخی محدودیت‌ها، کاهش اقدامات پیشگیرانه، حضور گسترده مردم در اجتماعات و تجمعات و بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در یک ماه گذشته آمار مبتلایان و فوت شدگان به طور نگران کننده‌ای در آبدانان افزایش یافته و این شهرستان را در وضعیت قرمز قرار داده است.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن تعطیلی همه مراسم‌های روزهای پنجشنبه و جمعه از طریق مسدود کردن مبادی ورودی به صحن امامزادگان و آرامستان‌ها، به مدیران گروه‌ها و کانال‌های مجازی، مداحان و مراکز نشر و توزیع محتواهای کاغذی و مجازی ابلاغ شده است تا از هرگونه اطلاع رسانی مراسم‌های جمعی خودداری کنند.

فرماندار آبدانان از به صدا درآمدن آژیر خطر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در آخرین جلسه ستاد کرونای شهرستان مقرر شد با هدف مبارزه عملی با موج گسترده این بیماری همه مراسم‌های شادی و شیون از قبیل تشیع، تدفین، ترحیم اموات، مراسم‌های خواستگاری، نامزدی و عروسی و دیگر تجمعات فرهنگی، انتخاباتی و خدماتی تحت هر عنوان در این شهرستان ممنوع شود.
 

واحد الفین اواسط مرداد راه‌اندازی می‌شود
همایون جمشیدیان  به رسانه‌ها گفت: پس از سال‌ها انتظار مردم استان ایلام، واحد الفین پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگترین واحد الفین غرب کشور در اواسط مرداد سال جاری راه‌اندازی می‌شود.
وی به مراحل نهایی و فرایند راه‌‌اندازی الفین اشاره کرد و افزود:پس از 25 روز ایربلوینگ (هوادهی) خروجی کمپرسر‌کرک و مسیرهای پائین دست این کمپرسور ، کمپرسورهای اتیلن و پروپیلن در سرویس قرار خواهد گرفت و با انجام این فعالیتها ، خوراک‌دهی به کوره آغاز می‌شود.
رئیس راه‌اندازی الفین افزود: پیشرفت نهایی واحد الفین حدود 98رصد است و این پروژه تا اواسط مرداد راه‌اندازی می‌شود.
جمشیدیان  گفت:با راه‌اندازی الفین سالانه 458هزار تن اتیلن، 124هزار تن پروپیلن، 33هزار تن Fuel Oil و 23هزار تن هیدروژن تولید خواهد شد.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P1549/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار ایلام واحد الفین راه اندازی مرز مهران صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها

بیست و پنجم شوال مصادف با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) است. در این روز مردم متدین و دیندار کشورمان کوچه و خیابان‌های شهر را سیاهپوش می‌کنند و در رثای آن حضرت مراسم سوگواری برگزار می‌کنند.

شهروندخبرنگار‌های ما فیلم و تصاویری از مراسم عزاداری در شهرها و روستاهای کشور را به اشتراک گذاشتند.

 

بیشتر بخوانید:

دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم

 

مراسم عزاداری شهادت  امام جعفرصادق (ع) در شهرستان اهر - حسین عبادی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مراسم عزاداری شهادت  امام جعفرصادق (ع) در شهرستان رومشکان استان لرستان - حسن رضا رضانژاد

 

مراسم  عزاداری شهادت  امام جعفرصادق (ع) در مسجد ابوذر زمان روستای گلیرد شهرستان طالقان استان البرز

مراسم  عزاداری شهادت  امام جعفرصادق (ع) در شهرستان زابل استان سیستان وبلوچستان

مراسم  عزاداری شهادت  امام جعفرصادق (ع) به همت پایگاه سید نظری شهرستان خوی

مراسم  عزاداری شهادت  امام جعفرصادق (ع) در هیئت تشنگان کوثر شهر تبریز

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای مردخه کوچک از توابع شهرستان صومعه سرا استان گیلان

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان