Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:51:27 GMT

واکنش هاشمی به تخریب ملک ۴ هزار متری جماران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۸۴۴۶

واکنش هاشمی به تخریب ملک ۴ هزار متری جماران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به تخریب ملک ۴ هزار متری جماران و اجرای احکام‌ ماده ۱۰۰ توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه سوم تیر ماه) برگزار شد، در تشریح جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: جلسه هم اندیشی در مورد همدلی بین اعضا بود و انسجام بین کمیسیون‌ها و تعامل با مجمع نمایندگان تهران مجلس شورای اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای یک ملک حاشیه‌ساز در جماران شورای شهر تهران پیگیر تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری واکنش نهاد ریاست جمهوری به ماجرای تخلف ساخت و ساز در خانه روحانی

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به حواشی ملک ۴ هزار متری جماران افزود: بابت ملک جماران همه صحبت‌ها شده است و من صحبتی ندارم.

هاشمی درباره اظهار نظر دادستان کل کشور درباره نفوذ و درآمدزایی از محل ماده ۱۰۰ شهرداری گفت: مشکل اصلی در ماده ۱۰۰ تخریب است، زیرا ماده ۱۰۰ در اجرا و تخریب دچار مشکل است و بسیاری از پرونده‌ها به دلیل مشکلات مردم اجرا نمی‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: اگر با تمام پرونده‌های ماده ۱۰۰ مانند ملک جماران برخورد می‌شد دیگر در شهر تخلف نداشتیم و در بخش ماده ۱۰۰ نیز مانند اراضی ملی قوی عمل می‌شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم شورای شهر تهران مجلس شورای اسلامی محسن هاشمی جماران رئیس شورای شهر تهران ماده ۱۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است