Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@12:28:55 GMT

وال استریت به اوج بازگشت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۸۶۶۴

وال استریت به اوج بازگشت

امروز وال استریت بر خلاف بورس های اروپایی سبز پوش شد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از بلومبرگ، تنش‌ها بین چین و آمریکا کماکان رو به افزایش است. دولت آمریکا اعلام کرد با درخواست طرف چینی برای افزایش مجوز پروازهای مسافری به آمریکا مخالفت کرده است. در حال حاضر چین تنها می‌تواند هر هفته یک پرواز مسافری به خاک آمریکا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر ترامپ لایحه تحریم شماری از مقامات چینی را به بهانه نقض حقوق بشر مسلمانان اویغور امضا کرد.

در وال استریت، همه شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که هر سه شاخص اصلی بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۵۹ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۶ هزار و ۲۴.۹۶ واحد بسته شد.

شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۶۵ درصد افزایش تا سطح ۳۱۱۷.۷۶ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با ۱.۱۱ درصد افزایش در سطح ۱۰ هزار و ۵۶.۴۸ واحدی بسته شد.

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۷۶ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۶۲۴۴.۶۲ واحد بسته شد. شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با افت ۰.۵۵ درصدی و ایستادن در سطح ۱۲ هزار و ۲۶۲.۹۷ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با ریزش ۰.۶۲ درصدی در سطح ۴۹۴۸.۷۰ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۰.۹۲ درصد پایین رفت و به ۷۳۴۵.۷۰ واحد رسید.

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد خوبی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با صعود ۰.۸۷ درصدی تا سطح ۲۲ هزار و ۵۷۴.۱۵ واحدی بالا رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۰.۷۵ درصد بالا رفت و در سطح ۲۴ هزار و ۷۰۲.۱۴ واحد بسته شد. در چین شاخص "شانگهای کامپوزیت" صعود ۰.۱۹ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۴۱۰۹.۸۸ واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۱۴ درصد ریزش و ایستادن در سطح ۵۹۳۶.۵۰ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن صعودی بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وال استریت پول نیوز بورس آسیا بورس اروپا کد بورسی واحد بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵  واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳