Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر اسماعیلی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های راه استان اجرایی شود البته امسال تاکنون هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های راه اختصاص نیافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های راه استان زنجان، اظهار داشت: پروژه شفت - ملا سرا به عنوان یکی از پروژه‌های راه استان زنجان محسوب می‌شود که با اعتبارات ملی در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه فعال بوده و هشت کیلومتر اول این مسیر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ادامه مسیر این پروژه به پیمان گذاشته می‌شود.   این مسئول بیان داشت: ادامه مسیر پروژه شفت - ملاسرا در بخش کوهستانی و صعب العبور قرار دارد که کار سختی در پبش است.   معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه  و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: این پروژه به صورت مشترک با استان گیلان انجام می‌شود و در صورت اختصاص اعتبار لازم به بهره‌برداری می‌رسد.   اسماعیلی با اشاره به احداث راه اصلی درام – کلور، بیان داشت: این پروژه به صورت مشترک بین استان زنجان و اردبیل در دست احداث است.   وی خاطرنشان کرد: این پروژه در 23 کیلومتر احداث می‌شود که 10.5 کیلومتر آن در پیمان بوده و 12.5 کیلومتر قبلا کار و آسفالته شده است.   این مسئول تصریح کرد: بازگشایی مسیر جدید در دستور کار بوده و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و زنجان در صورت اختصاص اعتبار لازم تا سال آینده به اتمام می‌رسد.   معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه  و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های راه استان اجرایی شود البته امسال تاکنون هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های راه اختصاص نیافته است.   اسماعیلی افزود: در صورت اختصاص اعتبار لازم، 50 کیلومتر بزرگ راه آسفالته امسال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه های راه استان شهرسازی استان اداره کل راه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایحان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ملی فیبرنوری در شهر قره ضیاءالدین گفت: طرح ایجاد فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در این شهر به طول بیش از ۲۵ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان طراحی و آغاز شد.

قاسم جلیلی‌نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و در مراسم کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری شهر قره‌ضیاءالدین اظهار کرد: ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها از اقدامات مهم و ارزشمندی بوده که به همت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تبصره‌های قانون بودجه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات برای مشوق‌های اجرای این پروژه افزود: دولت جهت اجرای پروژه برای پروژه فیبر نوری یارانه ۳۲ میلیون ریالی به ازای هر خانوار پرداخت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طرح توسعه ملی فیبرنوری در شهرستان چایپاره با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به متراژ بیش از ۲۵ کیلومتر وارد فاز اجرایی شد.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: در قبال این طرح و تا پایان برنامه هفتم مقرر شده است ۸۰ درصد منازل و ۱۰۰ درصد کسب‌وکارها از طریق این شبکه که بین ۲۰ تا ۱۰۰ برابر سرعت بیشتر نسبت به اینترنت معمولی دارد، تحت پوشش قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۸.۵ درصد از کل پهنای باند مصرفی استان روی اینترنت ثابت بوده که ناشی از توجه نکردن به زیرساخت‌های ارتباطات ثابت در گذشته بوده است.

در این مراسم، عملیات اجرایی طرح فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر قره‌ضیاءالدین با حضور فرماندار، شهردار و شماری از مسئولان در میدان اصلی این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه