Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@14:51:17 GMT

جزئیاتی از عملیات یمن در خاک عربستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۹۱۶۰

جزئیاتی از عملیات یمن در خاک عربستان

 

به گزارش  تابناک به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که بزرگ‌ترین عملیات تهاجمی رزمندگان یمنی علیه پایتخت عربستان سعودی تحت عنوان «عملیات توازن بازدارندگی چهارم» انجام شد.

وی در تبیین جزئیات این عملیات، گفت: عملیات توازن بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع و اطلاعات، پایگاه هوایی سلمان و مواضع نظامی در ریاض، جیزان و نجران را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع ادامه داد: این عملیات با استفاده از تعداد قابل توجهی موشک بالستیک و پهپادهای یگان پهپادی ارتش یمن انجام شد.

وی بیان کرد: عملیات توازن بازدارندگی چهارم در پاسخ به تداوم محاصره ظالمانه و تجاوز علیه ملت یمن انجام شد.

یحیی سریع در ادامه به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی نسبت به ادامه تجاوز به یمن هشدار داد و بر حق قانونی و مشروع نیروهای مسلح یمن برای دفاع از کشور و ملتشان تأکید کرد.

این مقام یمنی در ادامه خاطرنشان کرد که نیروهای مسلح یمن عملیات‌های بیشتری را علیه اهداف سعودی انجام خواهند داد تا این کشور به محاصره و تجاوز علیه یمن پایان دهد.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد نسیم افغانی انصارالله یمن غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد نسیم افغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه