Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:18:29 GMT

سرویس‌ پرداخت قبض به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۹۴۵۷

سرویس‌ پرداخت قبض به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

پیش‌ ازاین با سرویس‌های پرداختی از طریق سوپر آپ اسنپ امکان شاٰرژ سیم‌کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی برای کاربران فراهم‌ شده بود و حالا سرویس پرداخت قبض به این اپلیکیشن اضافه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اسنپ، سوپر آپ اسنپ با گسترده‌تر کردن سرویس‌های پرداختی خود درصدد است تا بخش دیگری از نیازهای کاربران را هم برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نام برند اسنپ در ذهن بسیاری از ما هنوز با تاکسی اینترنتی گره خورده باشد، اما اسنپ مدت‌هاست که پا به مسیر دیگری گذاشته و با تبدیل‌شدن به یک سوپر اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران حکم یک ابزار همه‌کاره را دارد.

سوپر اپلیکیشن‌ها در دنیای امروز جای مهمی در زندگی روزمره‌ی افراد پیدا کرده‌اند چرا که با استفاده از این اپلیکیشن‌های جامع و خدمات متنوع‌شان، نیاز به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز ارائه‌ی خدمات و همین‌طور نصب چندین و چند اپلیکیشن برای انجام کارهای روزمره به‌صورت اینترنتی را از بین رفته است.

پیش‌ از این سوپر آپ اسنپ دو سرویس پرداختی برای شارژ سیم‌کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی ارائه کرده بود و حالا پرداخت قبض خدمت جدید این اپلیکیشن است. با استفاده از سرویس شارژ سیم‌کارت و خرید بسته اینترنت شما می‌توانید هر جا و هر زمان سیم‌کارت خود را با سوپر آپ اسنپ شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید.

اگر کاربر یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل یا آذرتل هستید، برای خرید شارژ سیم‌کارت کافی است در اپلیکیشن اسنپ گزینه «شارژ سیم‌کارت» و برای خرید اینترنت گزینه «بسته اینترنت» را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور به‌ آسانی عملیات پرداخت را انجام دهید.

و حالا در سوپر آپ اسنپ با انتخاب سرویس «پرداخت قبض» می‌توانید به‌راحتی تمام قبض‌های خود را آنلاین پرداخت کنید. هم از طریق اسکن بارکد روی قبض و هم واردکردن شناسه قبض، پرداخت ساده‌ی دومرحله‌ای انجام می‌شود.

با سرویس پرداخت قبض می‌توانید قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارض شهرداری را پرداخت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنپ سرویس پرداخت قبض شارژ سیم کارت پرداخت قبض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد

متقاضیانی که درخواست خودروی خود را از شرکت مدیران خودرو داده اند این روز‌ها با مشکل تاخیر در تحویل مواجه هستند. این روز‌ها معضل تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار به چشم می‌خورد و متقاضیانی که سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده اند اعلام نارضایتی می‌کنند.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواستی رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، شرکت مدیران خودرو متأسفانه دو ماه از بیمه و پلاک خودرو گذشته ولی هنوز خودرو را تحویل نداده و گفتند مجوز خروج از گمرک بم صادر نمی‌شود لطفاً پیگیری کنید بنده ثبت نامی تیرماه ۱۴۰۲ و تکمیل وجه به صورت نقدی در دی ماه انجام شده و پلاک و بیمه اسفند ماه صادر شده و مدارک خودرو گرفتم لطفا به پارکینگ شرکت مدیران خودرو در بم بروید و دلیل عدم تحویل را بپرسید.

منبع: علی صادقی - کرمان

سلام، همه خودروهای شرکت مدیران خودرو؛ آریزو، x55، x22، و غیره برای من x22 pro هست. من خودروی خودم را فروختم تا بتوانم از این شرکت خودرو بخرم. الان هر روز با اسنپ به سرکار می‌روم که حدودا ماهی ۵ میلیون تومن هزینه اسنپ من می‌شود. چرا خودرویی که مدت هاست آماده هست را به مشتری تحویل نمی‌دهند و در بدترین شرایط نگهداری می‌کنند که باعث آسیب به خودرو می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند