Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح ستاپ معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت با سرعت مطلوبی در حال اجرا و از برنامه زمان بندی شده جلوتر است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش در جلسه‌‌ای که با حضور دبیران و روسای کمیته‌های پروژه‌های ستاپ حوزه برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت برگزار شد، افزود: در حال حاضر برنامه پیش بینی شده برای پیشرفت پروژه‌ها 60 درصد است که همه پروژه‌های سه کمیته این حوزه پیشرفتی بیش از اهداف پیش بینی شده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان پروژه‌های کمیته جریان نقدی و بودجه را 70 درصد، راهبری مدیریت هزینه‌ها و قیمت تمام شده را 71 درصد و راهبری توسعه منابع فیزیکی و انسانی را 58 درصد عنوان کرد.
او اهمیت اجرای دقیق پروژه‌ها براساس برنامه تعیین شده را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی، بهتر است پروژه‌ها اولویت بندی شده و براین اساس به مرحله اجرا برسند.
راهبر معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اداره کل حقوقی در تجدید ارزیابی سرمایه‌های شرکت ملی پست، اظهار داشت: سال گذشته ارزش ریالی سرمایه‌های شرکت، هشت هزار میلیارد ریال بود که امسال به رقم 110 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
زرگوش بازنگری در قانون اساسنامه را یکی دیگر از برنامه‌های مهم این حوزه عنوان کرد و گفت: سال 1400 دوره پنج ساله آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست به اتمام می‌رسد، به همین دلیل کمیته‌‌ای با همین نام و به منظور بررسی نقاط قوت و قابل بهبود اساسنامه موجود تشکیل شده تا با ارایه طرحی جامع و کامل، زمینه تثبیت قانون اساسنامه را فراهم سازیم.
در ادامه هر یک از روسای کمیته‌ها، مدیران زیرمجموعه معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و مسئولان پروژه‌ها به تشریح میزان پیشرفت، نقاط قوت و مشکلات و تنگناهای پیشرفت پروژه‌ها پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پشتیبانی و توسعه مدیریت معاونت برنامه ریزی شرکت ملی پست پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور