Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان ضمن تکریم خدمات و نقش آفرینی‌های دستگاه قضا در اقامه قسط و عدالت گستری در کشور، برای هر گونه همکاری و معاضدت با قوه قضاییه در اجرای عدالت و حاکمیت قانون اعلام آمادگی کرد. تاریخ انتشار: 15:25 - 03 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۵۱۴ خبرگزاری میزان - سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه و تکریم خدمات و نقش آفرینی‌های دستگاه قضا در اقامه قسط و عدالت گستری در کشور را به وی، جامعه قضات و آحاد مسئولان و دست اندرکاران این مجموعه تبریک عرض گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه

فرارسیدن هفته قوه قضاییه، موسم پاسداشت یاد، نام و مجاهدت‌های شهید آیت الله دکتر بهشتی (ره) و تکریم خدمات و نقش آفرینی‌های دستگاه قضا در اقامه قسط و عدالت گستری در کشور را به جناب‌عالی، جامعه قضات و آحاد مسئولین و دست اندرکاران آن مجموعه مهم و برخوردار از جایگاه حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبریک عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم، با انتصاب مبارک آن فقیه وارسته، انقلابی و شجاع و نصب العین قرار دادن انتظارات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه قوه قضاییه در ایجاد تحول و استقرار عدالت قضایی و پاسخ به مطالبات و دادخواهی ملت عظیم‌الشأن ایران، گام‌های سپری شده در این مدت، رویکرد مردمی و انقلابی عمل کردن آن دستگاه را پدیدار و امیدواری و رضایت‌مندی مشهودی نزد آحاد مختلف ملت از تبدیل قوه قضاییه به ملجاء و پناهگاه حقیقی خود در اجرای عدالت، احیای حقوق عامه و مبارزه جدی و قاطع با ظلم و فساد و... را رقم زده است، که به فضل الهی تداوم و گسترش آن، سرمایه اجتماعی عظیم و قدرتمندی را تولید و پشتوانه تحقق نگاه تحولی و تحول خواهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم داری آن قوه در اجرای عدالت و قانون و برخورد عدالت محور با قانون گریزان و تعرض کنندگان به حقوق مردم قرار خواهد داد.
با اعلام آمادگی ستاد کل نیرو‌های مسلح برای هر گونه همکاری و معاضدت در اجرای عدالت و حاکمیت قانون، دوام توفیق جناب‌عالی و دستگاه قضایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و منویات و تدابیر حکیمانه و نورانی نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم مسئلت می‌کنم.

  بیشتر بخوانید: چرا برای رژیم‌های جنایتکار علیه بشریت، گزارشگر ویژه حقوق بشر تعیین نمی‌شود؟   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح قوه قضاییه اجرای عدالت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است