Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با توجه بالا گرفتن شیوع کرونا ویروس در جهرم و همه گیری این بیماری خطرناک نظارت بازرسین بهداشت حرفه‌ای و محیط دانشگاه بیش ازپیش بوده و علاوه بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و غیره، نظارت بر ادارات و مراکز خدمات رسانی مانند دفاتر پیش خوان دولت، دفاتر بیمه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..انجام می‎شود.

سیدمجید ارجمند سه شنبه 3 تیر در جمع خبرنگاران بیان کرد: ادارات و مراکز خدمات رسانی به دلیل مراجعه افراد و ایجاد تراکم جمعیت از مکان‌هایی است احتمال انتقال سریع کرونا ویروس و ریسک خطر ابتلاء به این بیماری بیشتر است. به همین دلیل نظارت و کنترل بر این مکان‌ها در دستور کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم قرار گرفته است.

او افزود: بازرسین بهداشت حرفه‌ای و محیط دانشگاه همراه با نماینده فرمانداری ویژه، بازرس اصناف و اداره صنعت و معدن تجارت و نیروی انتظامی شهرستان به طور مداوم بر این اماکن سرکشی می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: مواردی که باید در ادارات و دفاتر خدمات رسانی برای پیشگیری از کرونا ویروس انجام شود، استفاده اجباری از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و توجه به دیگر توصیه‌های بهداشتی است. در صورت عدم رعایت این نکات، با آنان برخورد قانونی می‌شود.

ارجمند با اشاره به نظارت بر مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی، بوتیک‌ها، آرایشگاه‌ها، پمپ بنزین‌ها و ... گفت: به طور جد هر کدام از مراکز که اصول بهداشتی و به خصوص فاصله اجتماعی در آن رعایت نشودُ پلمب و تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه