Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن بهاروند، معاون حقوقی وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر در خصوص تصمیم ایران در مورد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: چندین بار با مقام‌های اوکراین این موضوع را مطرح کردیم که دلیل اینکه این‌ها اعلام آمادگی می‌کنند اما تا به مرحله اجرای می‌رسد، تعلل می‌کنند را متوجه نشده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ظاهراً اوکراین هیأت جدیدی تشکیل داده است، اما رسماً هنوز به ما چیزی گفته نشده است؛ منتظریم اگر اخباری در این خصوص به ما داده شد، به تدریج در این رابطه با آنها صحبت کنیم.

وی در خصوص دیدار مقام‌های ایرانی با سفیر اوکراین گفت:‌ اوکراین کشوری است که ایرلاین متعلق به آن است، ما روابط خوبی با اوکراین داریم. چون اوکراینی‌ها از ما تقاضا کرده بودند که جعبه سیاه به آنجا فرستاده شود، ‌می‌خواستیم خواسته آنها اجرا شود اما بعد از اینکه این تعلل‌ها را دیدیم،‌ تصمیم گرفتیم که جعبه سیاه را به فرانسه ارسال کنیم.

بهاروند در پاسخ به اینکه نقش کانادا در این باره چیست،‌ گفت:‌ ‌برخی از این افراد تابعیت کانادا داشتند، به همین دلیل این موضوع به کانادا هم مربوط می‌شود؛ البته اکثریت جانباختگان اتباع ایران بودند و کشوری که بیشتر شهرندان خود را از دست داده است، ایران است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرانسه کانادا وزارت امور خارجه اوکراین جعبه سیاه بهاروند هواپیمای اوکراینی جعبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه