Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری و کارشناس مشهور سی‌ان‌ان معتقد است کتاب بولتون نشان داد که مشکل اصلی ترامپ شخصیت اوست. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انتشار کتاب جان بولتون که شامل جزئیات حضور وی در کاخ سفید و نحوه تصمیم‌گیری‌های دونالد ترامپ است با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید زکریا مجری و کارشناس مشهور سی‌ان‌ان معتقد است که کتاب بولتون جهالت رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به مسائل سیاست خارجی را نشان می‌دهد که موضوع جدیدی نیست. آنچه که این کتاب آن را افشا می‌کند این است که مشکل واقعی، شخصیت ترامپ است و اینکه وی منافع شخصی و پیروزی در انتخابات را به هر موضوع دیگری اولویت می‌دهد.

جان بولتون: ترامپ باور دارد که آمریکا در افغانستان کاملاً شکست خورده استکتاب بولتون: درخواست 5میلیاردی ترامپ در ازای خارج نکردن نظامیان آمریکایی از شبه جزیره کرهافشاگری کتاب بولتون درباره روابط پامپئو و ترامپبولتون: امیدوارم ترامپ رئیس‌جمهور تک دوره‌ای شود

 

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن

آمریکا رسما به سرنگونی دومین پهپاد گران قیمت خود از نوع ام کیو ۹ در سواحل یمن اعتراف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

در ادامه یک مسئول دیگر دولت آمریکا اعتراف کرد که احتمالا یمنی‌ها پهپاد ام کیو 9 ارتش آمریکا را سرنگون کرده‌اند و مسئله در دست بررسی است.

پهپاد ام کیو 9 ساخت شرکت جنرال اتمیکس است که ارزش آن، 32 میلیون دلار برآورد شده است.

خاطر نشان می شود نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد دیگر از همین نوع را سرنگون کرده بودند.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن