Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری در صفحه اینستاگرام این شهرداری نوشتند: دهه ولایت فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه و برگزاری مراسم‌های جشن و شادمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرامی عباس رجبی، شهردار و علیجان شمشیربندی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت بدین شرح است:

اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت می‌باشد که ملت ایران به وجود پاک آن بانوی با فضیلت مفتخر شده و قرن‌ها است که مامن تشنگان معارف الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یازدهم ذیقعده مصادف است با میلاد باسعادت حضرت خورشید هشتم، علی بن موسی‌الرضا (ع) و چه نعمتی بالاتر از اینکه سرزمین ایران اسلامی مفتخر به میزبانی آن امام رئوف و غریب است و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل بیت (ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام بوده و هستند، همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند.

در تدبیری ارزشمند فاصله زمانی میلاد سراسر نور و شادمانی حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت تعیین شده و این ایام فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات ائمه معصومین (ع)، جشن و سرور و شادمانی فضای کشور را در بر گیرد.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق و مهر و وفاداری کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است؛ خواهر و برادری که ولی نعمت مردم ایران و محور معنویت و مایه آرامش دل‌های پاک مؤمنان و عاشقان اهل بیت (ع) هستند.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و خواهر گران‌قدرشان حضرت فاطمه معصومه (س) را به ساروی های عزیز تبریک عرض می‌نمائیم و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با تکیه بر اخلاق، وجدان و تعهد دینی در کنار دانش محوری بر مدار توسعه شهر و خدمت رسانی پیشگام و پیشرو باشد.

کد خبر 430256

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند شهرداري ساري دهه ولایت مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حضرت فاطمه معصومه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است