Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@12:33:46 GMT

طارمی: کی‌روش به من گفت باید به اروپا بروی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۰۶۸۱

طارمی: کی‌روش به من گفت باید به اروپا بروی

رویداد۲۴ به نقل از سایت «اسپورت» اسپانیا، مهدی طارمی درباره حضورش در تیم ریوآوه پرتغال گفت: من با توصیه کارلوس کی‌روش به فوتبال اروپا آمده‌ام. باوجود اینکه اگر در قطر و تیم الغرافه می‌ماندم پول بیشتری به دست می‌آوردم.

مهاجم تیم ملی ایران ادامه داد: مردم ایران لیگ کشور‌های انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، رونالدو و مسی را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خودم شخصاً طرفدار اندرس اینیستا هستم.

طارمی تأکید کرد: من بازی‌های اینیستا را تماشا می‌کردم و خبرهایش را می‌خواندم. او خیلی بازیکن بزرگی از نظر فنی است و یک مغز متفکر برای خط میانی محسوب می‌شود.

وی در خصوص فوتبال ایران هم گفت: در پرسپولیس ۹۰ هزار تماشاگر برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می‌آید. آن‌ها از بازیکنان هر کجا که باشند، حمایت می‌کنند. من با پرسپولیس با کمک هم تیمی هایم افتخارات زیادی برای این تیم و کشورم به دست آوردم.

بیشتر بخوانید: طارمی ۵۰۰هزار دلار؛ مهدی قایدی ۵میلیون دلار؟!

مهاجم تیم ملی ایران در پایان اظهارداشت: مردم ایران هر کشور و هر تیمی که بازیکنان ایرانی داشته باشد را دنبال می‌کنند. همانند تیم ریوآوه که الان برای ایرانی‌ها باشگاه جذابی است.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، مهدی طارمی ، کارلوس کی روش سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی طارمی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته، تیم پورتو مهمان چاوز بود که با سه گل به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حضور ۸۳ دقیقه خود در زمین موفق شد گلسازی کند و با گلزنی شب درخشان خود را تکمیل کند.

برای پورتو در این دیدار چیکو کنسیسائو در دقیقه (۲۷)، اوانیلسون روی پاس طارمی در دقیقه (۱+۴۵) و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (۷۳) گلزنی کردند.

با این نتیجه پورتو ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، سهمیه لیگ اروپای خود را تا حد زیادی قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • عکس| تصویر جدید مهدی طارمی و جایزه ارزشمندش
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)