Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز گفت: یک شعبه حل اختلاف برای رسیدگی به امور کارگران و کارفرمایان و مشکلات حوزه صنعت در شهرک صنعتی سیمین دشت دایر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در حاشیه بازدی  از شهرک صنعتی سیمین دشت که امروز و در دومین روزهفته قوه قضائیه  انجام شد، با اشاره به وجود شرکت های موفق تولیدات دارویی، آرایشی و شیمیایی ساختمان در شهرک صنعتی سیمین دشت، افزود: بازدید از شهرک های صنعتی به منظور بررسی مشکلات آنها در دومین روز از هفته قوه قضائیه انجام شد و شرکت های آوندفر، آرکو، شیمی ساختمان و سیناژن بازدید شد و مشکلات این شرکت‍‌‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  مهمترین مشکل واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی سیمین دشت را عدم وجود  تصفیه خانه فاضلاب دانست و بیان کرد: طی نشستی در این خصوص تصمیم گیری شد که  با همکاری فرمانداری شهرستان فردیس و استانداری البرز در  زمین پیش بینی شده برای تصفیه خانه فاضلاب فردیس، در اسرع وقت تصفیه خانه مشترکی برای فردیس و سیمین دشت ایجاد شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز وجود تصفیه خانه برای فردیس و شهرک صنعتی سیمین دشت را ضروری دانست و یادآور شد: در صورت ایجاد تصفیه خانه فاضلاب پساب حاصل از آن می تواند در بخشهای مختلف صنعتی از جمله نیروگاه منتظر قائم  استفاده شود و با توجه به کم آبی ها ۶ حلقه  چاه آب شرب نیروگاه وارد مدار شبکه آب شرب شهر خواهد شد.

وی در ادامه به مطالبه صنعتگران  برای ایجاد شعبه ویژه  رسیدگی قضایی در حوزه صنعت در شهرک سیمین دشت اشاره کرد و افزود: صنعتگران درخواست دارند تا شعبه ای ویژه برای رسیدگی به  موضوعات کارگری و کارفرمایی و امورات مربوط به صنعت در شهرک سیمین دشت مستقر شود. 

مددی گفت: دستگاه قضایی آمادگی  دارد تا با ایجاد شعبه حل اختلاف در شهرک صنعتی سیمین دشت، رسیدگی به مشکلاتی را که به موجب قانون در صلاحیت این شورا باشد به آن واگذار کند. 

وی با بیان اینکه نوید می‌دهیم در ماه جاری شعبه مستقل حل اختلاف با تیروهای متخصص و حقوقدان ویژه بخش صنعت در شهرک صنعتی سیمین دشت مستقر شود، افزود: امیدواریم بتوانیم  در راستای جهش تولید به صورت عملی گام کوچکی در جهت  حل مشکلات صنعتگران و تحققشعار سال برداریم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران استان البرز قوه قضائیه حل اختلاف شهرک صنعتی سیمین دشت صنعت در شهرک تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند