Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی زیر ذره بین مردم هستندگفت: مسئولان در شرایط سخت اقتصادی خود را جدای از مردم نبینند. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نواحی حضرت رسول(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تبریک میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در تاریخ ملت ایران نشان‌های زیادی از جنایات آمریکا وجود دارد که نمونه‌های آن را به طور ویژه در 41 ساله گذشته انقلاب اسلامی نسبت به ملت ایران می‌توان مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هر حرکت و جنایتی که در چهل و یک سال گذشته علیه ملت ایران انجام شد رد پای آمریکای جنایتکار وجود دارد عنوان کرد: از تجزیه کردستان، جنگ‌های طایفه‌ای و قومی، حرکت‌های مرموزانه منافقین و ضد انقلاب و تحمیل جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم ملت ایران در عرصه‌های مختلف در هر جا که نگاه کنیم عامل اصلی این جنایات آمریکا است.

فرمانده سپاه استان کرمان: عده‌ای اموال مردم و بیت‌المال را در کرمان اموال شخصی کرده‌اندفرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب استفرمانده سپاه استان کرمان: جامعه امروز نیازمند فرهنگ صبر و ایثار مادران شهدا است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان علت اصلی دشمنیهای دشمنان را بزرگی ملت و عظمت انقلاب و هوشمندی نظام اسلامی و ملت ایران دانست و افزود: این عظمت و هوشمندی برای دشمنان غیرقابل تحمل بود و غیر قابل تحمل بود که شخصیتی چون حاج قاسم همه راهبردهای جهان کفر را به هم بزند و نگذار دشمن در غرب آسیا و کشورهای جبهه مقاومت به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نگاه جهان اسلام به شیعه، اهل‌بیت(ع) و انقلاب را عوض کرد گفت: دشمن در برابر چنین شخصیتی مجبور به اعتلاف بود اما حاج قاسم تمامی سناریوهای دشمن را خنثی و دشمن را زمین‌گیر کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن به دنبال فاصله انداختن بین امام و امت است و از این کار خود دست بر نمی‌دارد ادامه داد: حاج قاسم ملت ایران را بزرگ کرد و بزرگی انقلاب را به رخ دشمنان کشاند.

وی با بیان اینکه 7 قطعنامه شورای امنیت در طول جنگ ایران و عراق صادر شد که هیچ کدام به نفع ایران نبود افزود: تنها قطعنامه‌ای که شورای نگهبان به نفع ایران صادر کرد قطعنامه 598 بود که محصول عملیات کربلای 5 است.  

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه زمانی که آمریکا دید ما پیروز شدیم و شورای امنیت برابر ملت ایران زانو زد افزود و ایران در آستانه فتح بصره و پس از آن سقوط بغداد قرار دارد به خلیج فارس وارد شد افزود: آمریکا جنگ نفتی را آغاز کرد، کشتی‌ها و مراکز نفتی ما را زد و پس از آن هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داد و عذرخواهی هم نکرد.

وی با بیان اینکه امروز اگر بخوهیم خروجی برای نظام تعریف کنیم موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد افزود: اگر تمام این خروجی‌ها را کنار بگذاریم و  ولایت و امامت را تنها دستاورد انقلاب بدانیم برنده واقعی این انقلاب ما هستیم.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز مشکل بسیاری از کشورها در نداشتن رهبر است و کشورهایی که در منطقه موفق شدند به این سبب بود که از نظام سیاسی و اللهی امامین انقلاب تبعیت کردند گفت: سیدحسن نصرالله خود را سرباز امام خامنه‌ای می‌داند و به همین دلیل امروز اسرائیل در برابر حزب‌الله زانو زده است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به ولایت باید نگاه اعتقادی باشد نه نگاه سیاسی افزود: برای ولی خدا حزب و گروه مطرح نیست که اگر این گونه بود در جریان گران شدن بنزین خود را برای امنیت پایدار کشور هزینه نمی‌کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ولایتنامه شهید سلیمانی گفت: نظام ولایی شهید سلیمانی نظام ولایت باوری است و امروز وظیف ماست تا مکتب شهید سلیمانی را از کرمان سرازیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم کرمان در این مکتب وظیفه خطیر و سنگینی به عهده دارند بیان کرد: بنده 31 نظام برای مکتب شهید سلیمانی تعریف کردم که حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ما مشکل اقتصادی دارند گفت: مسئولان ما در این شرایط نباید خود را جدای از مردم ببینند و برای مثال نباید با ماشین‌های گرانقیمت در جامعه و انظار عموم حاضر شوند بلکه باید طوری رفتار کنند که مردم آنها را در سطح خودش و از جنس خودشان ببینند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولان زیر ذره بین مردم هستند افزود: مسئولان مراقب باشند و در دوران مدیریت خود مدیریت بر خویشتن، مدیریت بر خانواده و شایسته سالاری باشد و توجه به زیر مجموعه خود را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه جنگ استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان شهید سلیمانی ملت ایران حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید

ایسنا/کرمان مدیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان گفت: شهید هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود که سرعت عمل در کار و انجام وظیفه داشت و یک فرمانده باهوش، با شجاعت و تواضع بسیار بالا بود.

سردارمحمدرضا حسنی سعدی غروب ۱۰ اردیبهشت ماه در مراسم جشن تولد سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی (فرمانده اطلاعات سپاه سلمان) اظهار کرد: حضور عاشقان در گلزار و آرامش گرفتن در کنار شهدا نشان می‌دهد که آرمان و راه شهدا زنده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید هاشمی بیان کرد: شهید هاشمی بعد از جذب در قرارگاه قدس سپاه، به واحد اطلاعات و عملیات معرفی شد و مدت زیادی با شهید مدافع حرم سردار جمالی و مدتی با سردار موسوی مسئول اطلاعات قرارگاه قدس کار کرد.

وی اظهار کرد: هر ماموریتی به سردار هاشمی واگذار می‌شد، اول خودش بررسی و شناسایی می‌کرد و وارد میدان می‌شد.

حسنی سعدی بیان کرد: شهید هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود و تیزهوشی بسیار بالایی داشت؛ در مدت کمی به تمام سران عشایر و طوایف سیستان و بلوچستان اشراف پیدا کرد و به منطقه مشرف بود.

مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: شهید هاشمی سرعت عمل در کار و انجام وظیفه داشت و یک فرمانده باهوش، با شجاعت وتواضع بسیار بالا بود.

وی بیان کرد: شهادت حق سیدحمید بود زیرا فردی خدایی، مخلص، انقلابی بود و شب و روز نمی‌شناخت. شهید هاشمی برای دفاع از ناموس مردم و برای برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان به میدان رفت و هشتم مهرماه سال ۱۴۰۱ در زاهدان به شهادت رسید.

حسنی سعدی در پایان گفت: از شهید هاشمی سوال کرده بودند چه زمانی برمی‌گردی کرمان؟ در پاسخ گفته بود یا بازنشسته می‌شوم و می‌آیم یا شهید می‌شوم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، مسئول گروه جهادی شهید سیدحمیدرضا هاشمی نیز بیان کرد: اولین گرمخانه را در کرمان از شش ماه قبل در بلوار ۲۲ بهمن راه‌اندازی کردیم و تاکنون ۲۹ نفر از میهمانان «مددسرای بهشت» را به کمپ ترک اعتیاد فرستاده و پنج خانم را به مرکز تی سی معرفی کردیم.

حسینی اظهار کرد: در گروه جهادی برای کودکان کار نیز برنامه داریم و از ماه آینده یک طرح در این زمینه آغاز خواهیم کرد و مطالبه گری در محلات را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم جشن تولد ۴۶ سالگی سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی با حضور پدر، همسر، برادر شهید و جمعی از مردم و خانواده شهدا همراه با برنامه‌های فرهنگی، مدیحه سرایی و ... در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود