Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهر مقدس قم همزمان با سال روز میلاد حضرت معصومه(س) رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و به‌مناسبت این روز بزرگ مراسم جشن در حرم کریمه اهل بیت(س)، مسجد جمکران، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در حال برگزاری است. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت شهر مقدس قم هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

بزرگداشت ولادت حضرت معصومه(س) توسط سپاه اردستان+تصاویرمیرباقری: حضرت معصومه(س) حامل مأموریت خاصی بودنماهنگ "دلتنگی" در مدح حضرت معصومه (س)

حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز به‌طرز با شکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا کنار این مضجع و حرم شریف این روز عظیم را جشن بگیرند.

در این مراسم عاشقان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت(ع) و زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(ع) حضور داشتند و مداحان اهل بیت(ع) در مدح کرمه اهل بیت(س) به مدیحه سرایی پرداختند.

آیین‌‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در سراسر استان قم برگزار شده است و سخنرانان به بیان جایگاه حضرت معصومه(س) پرداختند.

جشن‌های بزرگ دهه کرامت از امروز در قم آغاز و تا سال روز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت معصومه س میلاد حضرت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

دریافت 35 MB کد خبر 6087761

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود