Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس فدراسیون تیراندازی از تامین بخشی از فشنگ های مورد نیاز ملی پوشان این رشته ورزشی با تمهیدات انجام شده خبر داد.

دادگر در گفت و گو با ایسنا، گفت: امیدوار هستیم با گشایشی که در آینده در عرصه بین الملل به وجود آید، مابقی نیازها نیز تامین شود.

وی با اشاره به اینکه فشنگ های داخلی به درد تمرین ملی پوشان و ورزشکاران المپیکی نمی خورد، افزود: به همین علت مجبور هستیم تا فشنگ های مورد نیاز آن ها را از خارج کشور، تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر وی ادامه داد: تحریم ها تامین فشنگ ها را سخت کرده است و از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا نیز برنامه اعزام ملی پوشان به خارج را سخت تر کرده است.

وی تاکیدکرد: اعزام ملی پوشان به خارج برای کسب نتیجه بهتر در المپیک از برنامه های این فدراسیون است اما تصور بر این است که با توجه به شیوع ویروس مذکور این امر به زودی اتفاق نیفتد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به کسب شش سهمیه المپیک در این رشته ورزشی گفت: پیش بینی برای کسب مدال در این رشته ورزشی سخت است اما تمام تلاش را خواهیم کرد که بتوانیم اولین مدال تاریخی را برای این رشته به دست آوریم.

وی در ادامه بیان کرد: به دنبال آن هستیم که از وزارت دفاع نسبت به تامین نیازهای داخلی ورزشکاران این رشته ورزشی اقدام کنیم که البته یک سری اقدامات اساسی انجام شده است و امیدوار هستیم طی چند روز آینده نتیجه دهد.

دادگر افزود: طبق آمار رسمی 12 هزار ورزشکار در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فدراسيون تيراندازي تحريم ویروس کرونا رشته ورزشی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت

ایسنا/خراسان شمالی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از نیاز ضروری ۱۰۰ رشته قنات به مرمت در این استان خبر داد.

سامان محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۶۵۳ رشته قنات در این استان وجود دارد که ۵۰ رشته از این تعداد در سالی مالی ۱۴۰۱ به طول ۵۰ کیلومتر احیا و مرمت شدند.

به گفته وی، برای مرمت و احیای این رشته ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

محمدی افزود: در سال مالی ۱۴۰۲ نیز ۳۰ رشته قنات با طول ۱۵ کیلومتر در دست مرمت و احیا است. برای مرمت این تعداد از قنات‌ها ۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و مرمت آن‌ها تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر خشکسالی که موجب کاهش دبی آب‌های قنات‌های این استان شده، سیلاب نیز از دیگر چالش‌های مهم پیش روی ما است، بطوری‌که سیلاب‌های جاری شده سبب بروز خسارت به قنات‌ها می‌شود که به دنبال آن باید امر لایروبی صورت گیرد. لایروبی هر رشته قنات به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

‌ مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: به طور متوسط از قنات‌های کوچک ۵۰ تا ۶۰ خانوار و از قنات‌های بزرگ ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو