Web Analytics Made Easy - Statcounter

حلیمه سالاری گفت: به مناسبت دهه کرامت هر شب راس ساعت ۸ از گلدسته های مسجد صلوات خاصه امام رضا علیه السلام پخش می شود.

«حلیمه سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا در دهه کرامت امکان شرفیابی به مشهد و عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام نیست بنابراین هر شب راس ساعت ۸ صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود تا از راه دور عرض ارادتی خدمت حضرت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه النبی کهنوج اضافه کرد: یکی از ویژه برنامه های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری ریحانه النبی، اجرای طرح کتابخوانی است و در همین راستا کتاب امام رضا علیه السلام کی ما را به حضور می پذیری؟ را تهیه کرده و به صورت امانی در بین نمازگزاران توزیع کردیم.

وی اظهار کرد: هدف ما از اجرای این طرح، تبیین شخصیت و جایگاه والای امام رضا علیه السلام و همچنین آشنایی بیشتر نمازگزاران با سبک زندگی و سیره آن حضرت است که قطعا با الگو گرفتن از این نوع سیره و سبک زندگی، سعادتمند می شویم.

سالاری ابراز کرد: علاوه بر این سعی داریم با امانت دادن این کتب، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معارف اهل بیت علیهم السلام گام برداریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه النبی کهنوج عنوان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون به مناسبت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی حاوی احادیثی از امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) بهمراه شکلات در بین نمازگزاران است.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست بنابراین با انجام این برنامه ها سعی داریم بزرگداشت این دهه را برگزار کنیم.

سالاری در خاتمه یادآور شد: به همت بچه های مسجدی کانون نماز جماعت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و از نمازگزاران خواسته شده که مهر نماز و سجاده بهمراه خود داشته باشند و قبل از حضور نمازگزاران فضای فیزیکی مسجد ضدعفونی می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه برنامه های دهه کرامت صلوات خاصه امام رضا ع کتابخوانی دهه کرامت کتاب امام رضا علیه السلام دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی