Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:50:32 GMT

رویای یک میلیارد یورویی چلسی سرانجام دارد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۲۲۱۳

رویای یک میلیارد یورویی چلسی سرانجام دارد؟ (عکس)

رویای بازسازی استادیوم استمفوردبریج همچنان برای چلسی ادامه دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، برنامه های شگفت انگیز بازسازی استادیومی با 60 هزار صندلی چلسی با برنامه های جدید اعلام شده توسط رابرت جنریک، وزیر مسکن دوباره از سر گرفته می شود. باشگاه چلسی امیدوار بود پروسه تعمیرات یک میلیارد پوندی ورزشگاه استمفورد بریج در پایان ماه مارس به پایان برسد، اما مهلت دریافت شده بدون آنکه تغییری ایجاد شود به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما روز دوشنبه، جنریک از برنامه هایی پرده برداشت که حاکی از تلاش دولت به رونق دادن به ساخت و ساز برای کمک به اقتصاد در دوره شیوع ویروس کرونا بود. جنریک گفت: "مهلت های مجوز تمدید خواهد شد و این روند حامی برنامه هایی که به طور موقت به علت شیوع ویروس کرونا مختل شده خواهد بود."

 

 

این روند برای چلسی کلیدی است، زیرا برنامه هایی که تاریخ انقضاء آنها فرا رسیده بود، حالا واجد شرایط تمدید تا اول آوریل 2021 هستند. طبق برنامه اصلی، قرار بود ورزشگاه 41 هزار نفری استمفورد بریج تخریب شود تا راهی برای ساخت استادیوم جدید 60 هزار نفری فراهم شود.

 

مجوز این کار به طور معمول به مدت سه سال ادامه دارد و چلسی مجوز شروع به خراب کردن ساختمان های اطراف استمفورد بریج برای ایجاد فضای اضافی را در مارس 2017 دریافت کرد، اما این پروسه هرگز آغاز نشد. قرار است یک میلیارد یورویی در این رابطه از سوی باشگاه هزینه شود.

 

باشگاه چلسی در این رابطه گفت: "ما تصور می کردیم که مجوز برنامه ریزی اش برای استادیوم جدید در 31 مارس 2020 منقضی می شود. ما از همه هواداران و افراد ذینفع، به ویژه شورای فولام به خاطر صبر و درک آنها در این زمینه سپاسگزاریم. در صورت بهبود شرایط اقتصادی، ما گزینه های خود را برای ورزشگاه جدید در نظر خواهیم گرفت."

 

 

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان