Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور انتخاب‌شده دیدار فولاد و استقلال تاکنون 22 مرتبه برای فولاد و 12 بار برای استقلال سوت زده است.

به گزارش "ورزش سه" رقابت‌های لیگ برتر تا دو روز دیگر با یک دیدار عقب افتاد از هفته هفدهم در شهر اهواز آغاز می‌شود و کمیته داوران سید مهدی سید علی را برای قضاوت در این دیدار برگزیدند تا این داور 41 سال اهل شهرری سوت آغاز لیگ برتر را پس از 100 روز وقفه به صدا دربیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی تاکنون 22 بازی برای فولاد خوزستان سوت زده که 8 برد 11 مساوی و 3 باخت حاصل قضاوتش بوده است. سید علی همچنین 12 بازی برای استقلال سوت زده که 9 برد و 2 مساوی و فقط یک باخت حاصل قضاوتش برای استقلال بوده است. او بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته را سوت زد که با برتری استقلال همراه بود. ضمن اینکه این قضاوت نهمین قضاوت این فصل سید علی و اولین قضاوتش برای فولاد خوزستان و استقلال در این فصل است. وی که هم اکنون در شهرداری تهران کار می کند در این ۸ بازی ۲۵ کارت زرد و ۳ کارت قرمز از جیبش خارج‌شده است و در خصوص اومی توان گفت کلا جزداوران پرکارت حاضردر بین قضات لیگ برتر به شمارمی آید.


این در حالی است که دورروز پیش کمیته داوران به همراه دپارتمان داوری سمیناری با حضور تمام داوران وسط لیگ برتر در جهت رعایت پروتکل بهداشتی سازمان لیگ در مرکزهمایش های هتل آکادمی فوتبال برگزار کردند و در حاشیه آن از تمامی داوران حاضر تست کرونا به عمل آورده شد.

کمیته داوران فولاد خوزستان استقلال تهران سیدمهدی سیدعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران فولاد خوزستان استقلال تهران سیدمهدی سیدعلی لیگ برتر سید علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان