Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@05:01:27 GMT

مورگان اشنایدرلین به نیس پیوست / رسمی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۲۶۷۳

مورگان اشنایدرلین، هافبک فرانسوی سابق منچستریونایتد به لیگ فرانسه بازگشت.

طرفداری - مورگان اشنایدرلین، هافبک 30 ساله فرانسوی اورتون پس از 12 سال حضور در لیگ برتر انگلیس، به فوتبال فرانسه بازگشت و مقصد او باشگاه نیس است.

به گزارش وب سایت باشگاه نیس فرانسه، پس از توافق اورتون و نیس، مورگان اشنایدرلین پس از سپری کردن آزمایش های پزشکی رسما به نیس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اشنایدرلین رسما بازیکن نیس خواهد بود. تا آن زمان، اشنایدرلین می تواند همراه با تیم اورتون به تمرین بپردازد. نیس و اورتون، مبلغ این انتقال را اعلام نکرده اند اما وب سایت ترنسفرمارکت، مبلغ انتقال اشنایدرلین به نیس را 2.3 میلیون یورو ذکر کرده است.

سوابق مورگان اشنایدرلین

مورگان اشنایدرلین محصول آکادمی استراسبورگ است و تنها پس از یک فصل حضور در تیم اصلی استراسبورگ، در سال 2008 به ساوتهمپتون پیوست. اشنایدرلین بهترین دوران فوتبالش را در ساوتهمپتون سپری کرد و تا سال 2015 عضوی از این باشگاه بود. در سال 2014 و دوران حضور در ساوتهمپتون بود که اشنایدرلین برای اولین بار پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن کرد و سابقه 15 بازی ملی را در کارنامه دارد. در تابستان 2015، مورگان اشنایدرلین در انتقالی 35 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست؛ انتقالی که خیلی موفق نبود و او پس از دو فصل با 23 میلیون یورو به اورتون پیوست. پس از سه فصل حضور در اورتون، اشنایدرلین حالا برای نیس فرانسه به میدان خواهد رفت.

در همین راستا بخوانید:

رسمی؛ مورگان اشنایدرلین به منچستر یونایتد پیوست رسمی‌: مورگان اشنایدرلین به اورتون پیوست اشنایدرلین در راه بازگشت به فرانسه و بازی کردن برای نیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مورگان اشنایدرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک