Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی به دو فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی "کونتینر" شمال بیت لحم به بهانه تلاش آن دو برای انجام عملیات زیرگیری تیراندازی کرد.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، تلاشی برای انجام عملیات زیر گرفتن با خودرو در ایست بازرسی مذکور در شمال بیت لحم در نزدیکی شهرک ابودیس در قدس شرقی در حال وقوع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرد: خودرویی مشکوک قصد زیر گرفتن افسر پلیس مرزی را داشت که نیروهای پلیس به این خودرو تیراندازی کردند و فرد راننده زخمی شد اما هیچ یک از افسران پلیس مرزی آسیبی ندیدند.

به گفته این سخنگو، یگان‌های پلیس در مکان حادثه حضور یافتند.

همچنین منابع اطلاع‌رسانی اسرائیلی فاش کردند، پلیس به عملیات زیر گرفتن با خودرو در نزدیکی ایست بازرسی در نزدیکی شهرک ابودیس در قدس شرقی ظنین و مدعی شد، این عملیات در نزدیک شهرک کیدار در منطقه معالیه ادومیم صورت گرفت،‌ فرد مظنون خنثی شد و هیچ تلفاتی در بین نیروهای اسرائیل برجای نگذاشت.

منابع گفتند، نیروهای امنیتی مستقر در مکان فرد مظنون را هدف گرفتند و او به شدت زخمی شد.

نیروهای گارد مرزی اسرائیل گفتند، گذرگاه الکیوسک یا کونتینر در ابودیس هدف تلاش برای زیر گرفتن افسران پلیس مرزی قرار گرفت.

این اخبار همزمان با دعوت حماس به "انقلاب مردمی فلسطین" علیه طرح الحاق در کرانه باختری منتشر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين اسراييل زیر گرفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود

اسامه حمدان سخنگوی جنبش حماس با اشاره به ورود ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه تاکید کرد که عملیات در این منطقه برای اسرائیل پیک نیک نخواهد بود.

به گزارش مشرق، حمدان امروز سه‌شنبه اعلام کرد: ما تاکید می‌کنیم که عملیات نظامی در رفح اگر توسط اسرائیل انجام شود، برای ارتش این رژیم پیک نیک نخواهد بود.

حمدان در ادامه در مورد مذاکرات آتش بس گفت: توپ در زمین اسرائیل و دولت آمریکا است زیرا متنی که ما با آن توافق کردیم از سوی واشنگتن تایید شده بود.

وی همچنین بیان کرد: آخرین پیشنهاد آتش بس که ما با آن موافقت کردیم به طور حداقلی خواسته‌های مردم و مقاومت ما را پاسخ می‌داد.

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: یورش ارتش اشغالگر به گذرگاه رفح تشدید تنش خطرناک و یک جنایت علیه تاسیسات غیرنظامی است که مورد محافظت قانون بین‌المللی است.

اسامه حمدان خاطر نشان کرد: ما نمی پذیریم که تجاوزات اسرائیل به رفح ادامه یابد و طبیعی است که فلسطینی‌ها دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها کسانی هستند که گذرگاه رفح را مدیریت می‌کنند و ما نمی پذیریم که توسط طرف دیگری مدیریت شود.

دیگر خبرها

  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی