Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتصاب امیر حمزه توسلی به عنوان مدیر عامل شرکت بهپاک بهشهر رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و دبیر هیئت دو چرخه سواری مازندران به صورت جداگانه پیام تبریک صادر کردند که متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس امیر حمزه توسلی

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر عامل شرکت صنعتی بهپاک بهشهر نشان از تعهد، کارآمدی، درایت شما و همچنین حسن اعتماد مسئولان مربوطه است که صمیمانه این امر مبارک را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است این انتخاب موجب فراهم کردن بسترهای لازم تولیدی برای بهینه سازی توسعه خدمات و گسترش چرخه تولید و اشتغال شود.

و من الله توفیق

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران
 

همچنین عبدالمطلب کریمی دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران نیز در پی این انتصاب پیام تبریک صادر کرده که متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس امیر حمزه توسلی

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر عامل شرکت صنعتی بهپاک بهشهر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بی شک این انتصاب مبارک، نشان از تعهد و کارآمدی و توانمندی شما است.

امیدوارم در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده در راستای شکوفایی صنعت کشور گام برداریم.

برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات روز افزون را مسئلت داشته و خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در راستای رشد و شکوفایی این مجموعه را برای شما آرزومندم.

و من الله توفیق

عبدالمطلب کریمی

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان، نایب رئیس دوچرخه سواری سپاه کربلای مازندران

این متن یک خبر آگهی است.

کد خبر 4956434

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری بهپاک ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا مواد مخدر ایلام استانداری سمنان آتش سوزی سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند مجلس شورای اسلامی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی