Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@08:32:28 GMT

آدم کشی، تفریحی قدیمی برای تمدن غرب

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۲۹۲۱

آدم کشی، تفریحی قدیمی برای تمدن غرب

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آدم کشی برای غربی های فاسد از گذشته یک تفریح  و لذت بوده است و مطالعه تاریخ استعمار و یا جنایت های کنونی در عراق و افغانستان بیانگر این مطلب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین ربانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: آمریکا از قشر های مختلف متشکل شده که سیاه پوستان یکی از این قشرها هستند و بیشتر سیاه پوستان ساکن آمریکا، مهاجر نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: 13 درصد جمعیت امریکا با جمعیتی بالغ بر 32 میلیون سیاه پوست هستند؛ اگرچه وطن اولیه و اصلی سیاهان افریقا بوده، آن ها درحال اسارت توسط استعمارگران به امریکا آورده شده و هنوز هم نگاه بردگی به آن ها وجود دارد.

وی افزود: این حوادث نشان داد برائت از ظالمان و بدنبال راه نجات بودن حتی در امریکا جدی است و ما باید منجی را بشناسانیم و خود، حامی مظلومان باشیم

ربانی ادامه داد: دستفروشی قاچاق سیگار در اصل بهانه کشتن جورج فلوید بوده و در اصل عادت و سرگرمی و لذت کشتن را بردن و حس برتری نژادی و تنفر از سیاهان دلیل کشتن این فرد بوده است.

وی با بیان اینکه ممکن است پلیس بهانه های دیگری راهم ذکر کرده یا بکند ولی قطعاً فلوید مسلح نبوده و قدرت مقابله نداشته است، ادامه داد: آدم کشی برای غربی های فاسد از گذشته یک تفریح  و لذت بوده است و ذبح انسانیت زیر پای خود برتر بینی، شبیه درندگی حیوانات اتفاق می افتد و مطالعه تاریخ استعمار و یا جنایت های کنونی در عراق و افغانستان بیانگر این مطلب است.

محمد حسین ربانی در پایان گفت: آنچه مهم و اصل است، آماده سازی زمینه ظهور بوده که تکلیف ماست و علائم از اختیار ما خارج و مخفی است؛ حوادث امریکا نشان دهنده امادگی جوامع برای طرد ظالمان است لذا وظیفه ما نشان دادن راه نجات و معرفی و تبیین اسلام ناب و امام  زمان به عنوان منجی کامل و موعود است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر