Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نماینده فوتبال آذربایجان با انبوهی از مشکلات در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم حاضر خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، شمارش معکوس برای از سر گیری مسابقات لیگ برتر فوتبال درحالی آغاز شده است که فعلا برنامه سه هفته از بازی‌ها مشخص بوده و سایه بیماری کرونا نیز بر این مسابقات سنگینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله 5 روز مانده به استارت مجدد لیگ، دو نماینده دیار آذربایجان با انبوهی از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در تلاش برای لغو بازی‌ها بوده و بر نیمه‌تمام ماندن مسابقات اصرار می‌ورزند.

در این میان، تراکتوری‌ها با مصائب بیشتری دست و پنجه نرم‌ می‌کنند و بازی تدارکاتی با نود ارومیه نیز نشان داد که تیم ساکت الهامی از روزهای آماده خود کاملا به دور است.

اینکه تراکتور در نیمه دوم 3 گل از حریف دسته اولی خود دریافت کرد زنگ خطری بزرگ برای این تیم بود و این موضوع را می‌توان ناشی از تحلیل رفتن قدرت فیزیکی بازیکنان این تیم دانست.

  از سویی دیگر، سرخ‌پوشان برای ادامه مسابقات اشکان دژاگه و عکاشه حمزاوی دو ستاره کلیدی خود را به همراه نخواهند داشت و شرایط متفاوتی نسبت به بقیه تیم‌های لیگ دارند.   همچنین غیبت مسعود شجاعی به دلیل محرومیت در دو بازی نخست را نیز باید به دردسرهای الهامی اضافه کرد و روی هم رفته این تیم کار سختی برای حفظ جایگاه آسیایی خود خواهد داشت.   شاید تنها خوش‌شانسی سرخ‌پوشان دیار آذربایجان برای هفته‌های باقی مانده استارت بازی‌ها با دو دیدار خانگی است که این تیم به ترتیب از تیم‌های نساجی و صنعت‌نفت پذیرایی خواهد کرد.   این درحالی است که ماشین‌سازی هم در مشکلات دست‌کمی از تیم همشهری ندارد با این تفاوت که به جزء مبتلایانش به ویروس کرونا، غائب دیگری نداشته و می‌تواند روی همه بازیکنانش حساب باز کند.   قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز که هدف خود را برای لیگ نوزدهم کسب رتبه تک رقمی اعلام کرده و قبل از تعطیلی نیز روی نوار ناکامی قرار داشت، با نیمکتی متزلزل برای رسیدن به این مقصود خواهد جنگید.   بدشانسی یاران احد شیخ‌لاری اما دیدارهای دشواری است که در ادامه مسابقات دارند، بخصوص در همین ابتدای راه که برخلاف تراکتور، هر دو بازی اول خود را در زمین حریفان برگزار خواهند کرد.    سبزقبایان در هفته بیست‌ودوم در اهواز برابر فولادی قرار خواهند گرفت که به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و سپس در زمین نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان خوزستان به میدان می‌روند.   شایان ذکر است، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال و تا پایان هفته بیست‌ویکم، تراکتور 37 امتیازی بوده و در مکان سوم قرار دارد و ماشین‌سازی با 24 امتیاز نهم است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال