Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقائیان نژاد با بیان این که ۱۱۰ پروژه برای افتتاح یا بهره برداری در قم اعتباری ۹۰۰ میلیارد تومانی دارد، گفت: بخش عمده ای از پروژه ها در شش ماهه ابتدای سال به بهره برداری می‌ رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «ناصر سقائیان نژاد» عصر امروز(سه شنبه 3 تیر) در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با کرونا و افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه که همزمان با آغاز دهه کرامت، در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از عید سال 99 جمع های این گونه ای را کمتر داشتیم و اتفاقاتی هم به وقوع پیوست که همه ما را درگیر خود کرده و همه بسیج شدیم تا کشور و مردم را از آثار این ویروس منحوس نگهبانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار قم افزود: به دنبال آن سه مرتبه در قم سیل داشتیم که مزید بر این شد و در عین حال شهر، یک موجود زنده است و باید روند زندگی در شهر ادامه پیدا کند به همین دلیل ما ضمن این که گل آرایی شهر را داشتیم، میکروب زدایی در پارک ها و خیابان ها و اتوبوس ها و تاکسی ها را با قدرت ادامه دادیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: من خدمت شما عرض می‌ کنم که نه تحریم و نه بیماری کرونا و نه حوادث طبیعی هرگز موجب اختلالی در خدمت ما نسبت به مردم قم پیش نیاورده است و ما سه سال است که در دهه کرامت کوشش می‌ کنیم آن چنان که می‌ توانیم پروژه هایی را افتتاح کرده و به بهره برداری خواهیم رساند.

 

سقائیان نژاد با اشاره به این که یکی سری از پروژه ها در دهه کرامت، یک سری در دهه دولت، یک سری در هفته دفاع مقدس و یک سری هم در دهه فجر افتتاح می‌ شود، گفت: این موارد نزدیک به 900 پروژه است که به مرحله بهره برداری و کلنگ زنی می‌ رسد و امروز 110 مورد از آن پروژه ها با رقم 900 میلیارد تومان بهره برداری یا آغاز می‌ شود.

 

وی بیان داشت: در مورد کرونا اگر کمک برخی از عزیزان نبود شاید در برخی از قسمت ها موفق نمی شدیم به عنوان مثال در بهشت معصومه حضرت آیت الله اعرافی با بیش از 200 نفر از طلاب خواهر و برادر آمدند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در عین حال مسائل بهداشتی را با دقت انجام دادند.

 

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: الحمدلله این امر شرعی که برای این اموات ضروری بود، به وقوع پیوست و به عنوان الگویی برای کل کشور رقم خورد هرچند در ابتدای کار با مقاومت هایی مواجه بودیم.

 

وی با بیان این که در شش ماهه اول و شش ماهه دوم پروژه هایی در نظر گرفته شده است، گفت: مجموع پروژه های شش ماهه اول بالای دوهزار میلیارد تومان می‌ شود و پروژه هایی نیز داریم که تا پایان سال افتتاح می‌ شود که بخش عمده ای از آنها مربوط به فاز اول متروی قم و راه اندازی و تأسیس ورزشگاه ها و مراکز تفریحی می‌ شود.

 

سقائیان نژاد در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: همچنین 250 هزار تن آسفالت و دیگر پروژه های این شهر با حمایت های شورای اسلامی شهر قم و استانداری قم و همچنین نمایندگان قم اجرا خواهد شد تا شأنیت و جایگاه این شهر مقدس حفظ شود.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: سقائیان نژاد شهردار قم شهرداری قم دهه کرامت سقائیان نژاد بهره برداری پروژه ها شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان