Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری روز سه‌شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، برگزاری آیین‌های عروسی و عزا ممنوع است.
وی بیان کرد: در برخی باغ ویلاها در سطح این شهرستان اقدام به برگزاری آیین‌های عروسی می‌شود که تخلف است.
وی افزود:دستگاه‌های مربوطه باید این اماکن که بیشتر آنها کاربری غیرمجاز هم دارند برخورد قاطع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان درباره کرونا را ضروری دانست و گفت: باید مردم را به اهمیت موضوع هوشیارتر کنیم و بهداشت و درمان باید اطلاع رسانی جدی‌تر داشته باشد.
جهانگیری ادامه داد: اندیمشک دارای یک بیمارستان است و با توجه به محدودیت فضای این بیمارستان برای بستری بیماران احتمالی ، باید شهروندان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ، ما را یاری دهند.
وی گفت: طرح بسیج ادارات روز چهارشنبه چهارم تیربرای ضد عفونی محیط‌های اداری شهرستان اندیمشک اجرا می‌شود.
وی همچنین با درخواست از مردم برای پیگیری اخبار از منابع موثق ادامه داد:برخی در فضای مجازی با شایعه پردازی سبب ملتهب کردن فضای جامعه می‌شوند.
وی افزود: باید در فضایی معقولانه و منطقی مردم را نسبت به اهمیت موضوع کرونا و مقابله با آن، و رعایت پروتکل‌های اجتماعی ملزم کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت ویروس کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل