Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسمپور عصر سه شنبه در ابلاغیه‌ای جدید خطاب به شهرداران شهرهای اقماری کلان‌شهر کرج دستور ویژه ای برای آغاز ضدعفونی های معابر شهری صادر کرد و گفت: شهرداران از فردا با فعال سازی اکیپ‌های مدیریت بحران و خدمات شهری ضدعفونی و سمپاشی خیابان‌ها و معابر شهری را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: وسایل حمل و نقل عمومی به واسطه اینکه بیشترین حجم جابجایی و انتقال ویروس را دارند باید با حساسیت‌های ویژه ای فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هر گونه تجمع و ازدحامی را موجب افزایش انتقال ویروس عنوان کرد و نسبت به برگزاری مراسم عزا و عروسی به صورت زیر زمینی هشدار جدی داد و افزود: شیب تند افزایش ابتلاء به کرونا در کرج صعودی شده است و با تداوم این روند شرایط سختی فرا رو خواهیم داشت، از این رو مردم در مراجعه به پاساژها و مراکز خرید سربسته می‌بایست با رعایت تمامی جوانب امر خود را از ابتلاء مصون بدارند.

فرماندار کرج در دومین دستور ویژه خود خواستار از سرگیری فرایند ضدعفونی ادارات و سازمان‌ها در کرج شد و با تاکید تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها، گفت: ورود افراد بدون ماسک و رعایت موازین بهداشتی به ادارات و مراکز خدماتی ممنوع است، صنوف نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را خیلی بیشتر رعایت کنند.

قاسمپور افزود: بانک‌ها و مراکز خدماتی که بیشترین حجم مراجعات را دارند باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به طور جدی اجرایی کنند و نظارت‌های لازم نیز از سطح بانک‌ها و ادارات توسط دستگاه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم فهیم کرج در اجرای ابلاغیه‌های اسفند و فروردین ماه، باز هم از مردم خواست تا همراهی‌های خود را با مسئولان ادامه دهند تا از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم، در غیر این صورت ممکن است شاهد از سرگیری تعدادی از محدودیت‌های قبل باشیم.

کد خبر 4956897

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج ویروس کرونا فرمانداری کرج ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا مواد مخدر ایلام استانداری سمنان آتش سوزی سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر روستا افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

او گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، گفت: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

 

دیگر خبرها

  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت