Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مسئول بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: ۶۰۰ نفر از حقوق‌دانان دستگاه قضایی استان در قالب طرح‌های سنجش سلامت مورد سنجش قرار گرفتند. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به مناسبت هفته قوه قضاییه به همت سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه و با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی‌اکرم ( ص) طرح سنجش سلامت قضات و کارمندان حقوقی دادگاه‌های تجدید نظر استان امروز برگزار شد و بسته‌های فرهنگی بهداشتی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول بهرامی‌پور مسئول بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: این طرح در گذشته در دادسرای عمومی و انقلاب و دادسرای نظامی برگزار شده و امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه نیز در محاکم تجدید نظر استان برگزار شده که سلامت حقوق‌دانان بسیجی و قضات و کارکنان دادگاه‌های تجدید نظر مورد سنجش قرار بگیرد تا افراد مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شوند.

سنجش سلامت کارکنان دادسرای نظامی کرمانشاه + تصویرایستگاه‌های سنجش سلامت در خرم‌آباد برپا شدتهران| طرح «سنجش سلامت عمومی و اجتماعی بانوان» برای نخستین بار در اسلامشهر انجام می‌شود

بهرامی‌پور افزود: در این طرح امروز نزدیک به 120 نفر مورد سنجش قرار گرفتند و در مجموع قریب به 600 نفر از حقوق‌دانان دستگاه قضایی استان در این طرح سازمان بسیج حقوق دانان تحت پوشش این سنجش قرار گرفته‌اند.

حسین مظهری سرپرست دادگاه ‌تجدید نظر استان نیز ضمن تقدیر از اقدامات سازمان بسیج حقوق دانان و کادر درمانی سپاه جهت اجرای این طرح اظهار داشت: امروز بسیج حقوق‌دانان در عرصه‌های مختلف حضور دارد که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها نقش آفرینی موثری داشته باشد.

سرهنگ جلال فتاحی نیز اقدامات بهداشتی درمانی این طرح را بررسی وضعیت جسمانی، فشار خون، تب سنجی، اکسیژن خون، ارائه مشاوره پزشکی و در موارد تجویز پزشکان آزمایش خون اعلام کرد و افزود: این طرح با همکاری سازمان بسیج حقوق‌دانان و حضور کادر درمانی سپاه برگزار شده است.

انتهای پیام/832/ ز

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سلامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سلامت شبکه سلامت سازمان بسیج حقوق دانان سنجش سلامت تجدید نظر سنجش قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی